مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری 776 رشته انشعاب آب غیرمجاز در شهرهای این استان شناسایی و به مجاز تبدیل و با متخلفان برخورد قانونی شده است.
کد خبر: ۵۵۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 16 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ مهندس داراب بیرنوندی اظهار کرد: بحث انشعابات غیرمجاز در شرایط کنونی که با بحران و چالش جدی آب مواجه‌ایم، یکی از مواردی است که می‌تواند این بحران را تشدید کند .

وی با اشاره به اینکه بحث تولید آب همواره یکی از دغدغه‌های این شرکت بوده افزود: با توجه به منابع تامین کننده آب شهر ایلام هزینه تولید آب در استان ایلام بسیار زیاد است که در چنین شرایطی نیازمند فرهنگ‌سازی در راستای مصرف بهینه آب هستیم .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام عنوان کرد: بر اساس قوانین مجازات اسلامی نصب انشعاب غیرمجاز آب و یا دستکاری تأسیسات آب و فاضلاب از سه تا 10 سال حبس دارد .

بیرنوندی یادآور شد: اخیراً مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای تصویب کرد که بر اساس آن دارندگان انشعاب‌های غیرمجاز می‌توانند با مراجعه به ادارات آبفا و طی شرایط قانونی، انشعاب غیرمجاز خود را تبدیل به مجاز کنند. .

وی در پایان تصریح کرد: این شرکت با ارتقا سیستم‌های جدید سخت‌افزاری و نرم‌افزارهای جدید در تلاش است تا پرت آب و دقت در ابزارهای اندازه گیری تولید و توزیع را افزایش دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار