مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: کار تصویربرداری فیلم سینمایی «کنجانچم» که در شهرستان مهران آغاز شده ١٥ روز دیگر به پایان خواهد رسید.
کد خبر: ۵۵۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 16 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام، «علی محمدنیاکان» در حاشیه بازدید از روند ساخت این فیلم اظهار کرد: فیلمبرداری این مجموعه از ٢٠ روز گذشته در منطقه کنجانچم شهرستان مهران آغاز و دهه اول بهمن ماه به پایان می‌رسد .

وی افزود: مجوز ساخت و تولید این فیلم سینمایی از سوی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ و توسط یک موسسه فرهنگی با مدیریت یاسمن نصرتی تولید می‌شود .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام موضوع این فیلم را جبهه و جنگ و دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: برای تولید این فیلم نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی با استانداری، حوزه هنری و صدا و سیما انجام گرفته است .

محمدنیاکان با بیان اینکه در این فیلم بازیگران مطرح کشوری از جمله حامد کمیلی به ایفای نقش می پردازند، گفت: در این فیلم رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم شهرستان مهران در دوران هشت سال دفاع مقدس به نمایش در می‌آید .

یادآور می‌شود استان ایلام با داشتن ٤٣٠ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از آوردگاه‌های دوران طلایی دفاع مقدس محسوب می‌شود که شهرستان مهران به عنوان منطقه هم مرز با کشور عراق در دوران دفاع مقدس توسط نیروهای رژیم بعث اشغال و سرانجام ١٠ تیر سال ٦٥ در عملیات کربلای یک و در ١٠ روز نبرد سخت توسط رزمندگان اسلام از اشغال ارتش بعث عراق آزاد شد در این عملیات بیش از ٩ هزار نفر از قوای بعثی کشته و زخمی شدند و بیش از یک هزار و ٢٠٠ نفر نیز به اسارت رزمندگان اسلام در آمدند.

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار