سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان؛
استان ایلام از اختصاص یک فروند بالگردبه دانشگاه و فوریت های پزشکی استان به منظور رفاه حال بیماران و مصدومان و نجات جان آنها خبرداد.
کد خبر: ۵۵۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ 16 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر کریم همتی در دیدار با سرپرست سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: با توجه به سخت گذر بودن جاده های مواصلاتی استان برای اعزام بیماران و مصدومان حوادث، وجود بالگرد فوریت های پزشکی بسیار ضروری است.


وی یادآور شد: در طول امسال یک فروند بالگرد اورژانس با اعتبار یک میلیارد و 860 میلیون ریال از محل طرح تحول نظام سلامت در اختیار دانشگاه قرار گرفت.


وی از توجه ویژه مجموعه وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور به حوزه سلامت استان ایلام در ایام اربعین حسینی قدردانی کرد و افزود: با توجه تردد جمعیت میلیونی زائران در ایام اربعین حسینی حمایت ها از دانشگاه علوم پزشکی ایلام به منظور خدمات رسانی شایسته به زائران باید بیشتر شود.


در این نشست که در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد پیرحسن کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور نیز از خدمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای خدمات‌دهی مطلوب به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد و بر ضرورت بررسی و رفع مشکلات و چالش های فوریت‌های پزشکی استان ایلام تاکید کرد.


در این نشست مشکلات و چالشهای فوریت پزشکی استان با حضور سرپرست سازمان اورژانس کشور، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و رئیس فوریت‌های پزشکی استان بررسی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار