یادواره سردار سرلشکر اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر ۹ بدر در امیدیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲ 16 January 2018

همزمان با فرا رسیدن سی و یکمین سالروز شهدای علمیات کربلای 5 یادواره سردار سرلشکر اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر 9 بدر در امیدیه برگزار می‌شود.

این یادواره روز پنج‌شنبه 28 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود و اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، طلاب، روحانیون، بسیجیان، ورزشکاران، جوانان و نوجوانان استان خوزستان و نیروهای نظامی و انتظامی در آن حضور می‌یابند.

یادواره سردار سرلشکر اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر 9 بدر در مسجد جامع قدس امیدیه برگزار می‌شود که جمعی از همرزمان شهید نیز در آن حضور می‌یابند و یادش را گرامی می‌دارند.

در یادواره سردار سرلشکر اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر 9 بدر یکی از فرماندهان حشدالشعبی عراق به سخنرانی می‌پردازد و سعید کرمعلی نیز نوحه خوانی و مرثیه‌سرایی می‌کند.

این یادواره همزمان با سی و یکمین سالروز شهادت سردار سرلشکر اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر 9 برگزار می‌شود.

شهید اسماعیل دقایقی در سال 1333 در خانواده‌ای که به پاکدامنی و التزام به اصول و مبانی اسلام اشتهار داشت در بهبهان به دنیا آمد.

این شهید در سال 1353 در رشته آبیاری دانشکده کشاورزی دانشگاه اهواز قبول شد و پس از دو سال تحصیل در این رشته، دوباره در کنکور شرکت کرد و به دانشکده علوم تربیتی دانشگاه تهران وارد شد.

این دلیرمرد خوزستانی که فرماندهی لشکر 9 بدر را بر عهده داشت در روز 28 دی ماه سال 1365 و در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی در سن 32 سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه آسمانی شد.

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار