سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ایلام:
سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام در خصوص بحثهای روزهای اخیر مبنی بر دخالت جریان اصلاحات در وضعیت مدیریت استان گفت: اولا تا کنون تغییرات چشمگیری صورت نگرفته که آنرا به نام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ویا ستاد انتخاباتی دکتر روحانی تمام کنند ثانیآ هر نظری هم شورای سیاستگذاری و یا ستاد انتخاباتی داشته باشند با رای گیری اعضا و در قالب مصوبه اعلام می گردد. حال آنکه در خصوص مدیریت استان هیچ جلسه ای تشکیل نشده است
کد خبر: ۵۵۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ 16 January 2018

مدتیست که موضوع لابی گری برای پست های مدیریتی استان ،تحمیل گزینه به استاندار از سوی برخی سیاسیون وهمچنین تلاش اعضای ستاد های انتخاباتی حسن روحانی و نزدیکان نمایندگان استان برای معرفی گزینه های مورد نظر خود جهت تصدی مناصب مدیریتی، به بحث روز شبکه های اجتماعی ورسانه ای استان تبدیل شده است.

به گزارش تابناک ایلام ،برجسته شدن این روش که به خودی خود ترویج نوعی سهم خواهی سیاسی تلقی می شود تا جایی پیش رفت تا بالاخره دادِ سلیمانی دشتکی ر انیز درآورد، بنحویکه وی در سخنان روز گذشته خود باالکل هرگونه سهم خواهی مدیریتی را مردود و حتی وابستگی به ستاد حسن روحانی را امتیاز صرفی برای تصدی مدیریت به حساب نیاوردند.

پر واضح است که نوک پیکان انتقادات صورت گرفته دراین خصوص البته از سوی فعالین اجتماعی ورسانه ای  متوجه بخشی از جریان اصلاحات و اعضای شورای سیاستگذرای اصلاح طلبان است و ناخودآگاه تحلیل ووتفسیرها از سخنان روز گذشته استاندار نیز این گروه را نشانه گرفته است . برای روشن شدن موضوع وکسب اطلاعات دقیق از صحت وسقم این موضوع ،جریان را از سخنگوی این شورا جویا شدیم.

سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام در خصوص بحثهای روزهای اخیر مبنی بر دخالت جریان اصلاحات در وضعیت مدیریت استان گفت: اولا تا کنون تغییرات چشمگیری صورت نگرفته که آنرا به نام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ویا ستاد انتخاباتی دکتر روحانی تمام کنند ثانیآ هر نظری هم شورای سیاستگذاری و یا ستاد انتخاباتی داشته باشند با رای گیری اعضا و در قالب مصوبه اعلام می گردد. حال آنکه در خصوص مدیریت استان هیچ جلسه ای تشکیل نشده است

وی ادامه داد : برداشت شخصی بنده این است که منظور استاندار محترم از لابی گری، تلاش مدیرانی است که مستقیمآ با وزارتخانه و یا با اشخاص و نهادهایی غیر از مدیریت عالی استان مذاکره می کنند اما شروطی که آقای سلیمانی دشتکی برای مدیران اعلام کرده مورد قبول همه است، اینکه  مدیران توانمند باشند و همراهی با دولت را داشته باشند به نظرم مولفه های خوبی هستند با این حال هیچ پیشنهاد مشخص و مکتوبی به استاندار در راستای مدیریت نداشته ایم لذا اگر افرادی بصورت شخصی امورات مدیریتی خود را پیگیر می کنند هیچ ارتباطی با شورای سیاستگذاری و ستاد انتخاباتی دکتر روحانی ندارند بلکه ممکن است به افراد ویا جریانهایی متوسل شوند که ارتباطی با ما ندارند .

دکتر شرف خانی گفت: انتظاری که از استاندارمیرود این است که اگر در میان اصلاح طلبان و اعضای فعال ستاد انتخاباتی روحانی به گزینه ای توانمند و کارآمد برای منصب خاصی رسیدند حمایت لازم  را انجام دهند، هر چند مطمعنآ دغدغه خود استاندار هم همین است.

این فعال سیاسی در خصوص نمایندگان مجلس گفت: در کنار استاندار،نمایندگان مجلس هم حضور دارند که انصافآ با دید باز به اینگونه مسائل می نگرند اما نکته مورد بحث حضور دکتر میرزایی به عنوان نماینده فراکسیون  امید ورئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی است که در همراهی با استاندار برای بحث توسعه استان تمام تلاش خود راهم در سطح کلان و هم در سطح استان بکار بسته است .آقای دکتر میرزایی بارها اعلام کرده اند که به آقای سلیمانی دشتکی استاندارایلام اعتماد دارند و در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آقای سلیمانی دشتکی را فرصت خوبی برای توسعه استان عنوان نمودند.

وی در خصوص اظهار نظرهای اخیر افزود:  امروز ما شاهد فعالیت جریانی هستیم که قبل از انتصاب آقای سلیمانی دشتکی بعنوان استاندار ایلام از فرد خاصی حمایت می کردند وامروز مامورند که فضا را ملتهب نمایند وهمان فرد خاص که عملکرد ضعیفش برای همه تحلیلگران آشکار است امروز می خواهد در فضای مجازی تغییرات مثبت آقای سلیمانی دشتکی را به نام خود مصادره نماید که این نوعی بد اخلاقی است .چرا در زمان خود شان این تغییرات را انجام ندادند؟

جواد شرف خانی ادامه داد: آقای سلیمانی دشتکی در استان ایلام در ابتدای راه هستند و ایشان بعنوان نماینده دولت روحانی دغدغه توسعه استان را دارند ، لذا پیشنهاد مشخص ما این است که دوستان از ملتهب نمودن فضا پرهیز نموده و با عبور از مسائل گذشته و رعایت اخلاق رسانه، در کنار هم برای توسعه همه جانبه استان و خدمت به مردم زحمت کش ایلام تلاش نماییم.

وی همچنین گفت: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان بعنوان قوی ترین نهاد مدنی کشور ، از سرمایه های اجتماعی این مملکت تشکیل شده وتخریب جایگاه این جریان سیاسی به بهانه های واهی وتوسط افرادی که کمترین فعالیت اصلاح طلبی نداشته اند یقینا توسط عده ای برنامه ریزی شده است و البته دوستان اصلاح طلب باید مراقب اینگونه رفتارها باشند.

شرف خانی در پایان در خصوص انتخاب دکتر کریم همتی بعنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت : ایشان از سرمایه های ارزشمند جامعه پزشکی و جنبش اصلاح طلبی استان است و از نظر رزومه ،توانمندی و اصلاح طلبی مورد وثوق همه فعالین سیاسی استان ،نمایندگان محترم و استاندار زحمتکش می باشد .ایشان از معاونین ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و رئیس کمیته سلامت ستاد بودند.   

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدی اسداله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
درود
عالی ودقیق
استاندار محترم در مدت کوتاه حضورشان در استان نشان داده که برای توسعه همه جانبه استان کمر همت بسته است وهدفمند به پیش میرود انتظار داریم افراد وگروه های سیاسی استان را فدای خواسته ها وامیال خود نکنند وبگذارند این حرکت میمون ادامه داشته باشد، البته اگر انتقادی از سر دلسوزی وجود داشته باشد و آز مجرای صحیح صورت گیرد ميبايست مورد استقبال استاندار محترم وتیم مدیریتی ایشان قرار گیرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار