مسئول واحد تاکسیرانی شهر ایوان گفت: امسال 40 درصد از ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر در حوزه تاکسیرانی نوسازی شده است.
کد خبر: ۵۵۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 17 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الله ایمانی اظهار کرد: 36 دستگاه تاکسی از ابتدای امسال تاکنون در این شهر نوسازی شده و پیگیری پرونده 6 دستگاه تاکسی دیگر در دست انجام است.


وی افزود: نوسازی هر دستگاه تاکسی سرمایه 250 میلیون ریالی نیاز دارد که 200 میلیون ریال آن از طریق اعطای تسهیلات و 50 میلیون ریال از آورده مالک تامین می شود.


مسئول واحد تاکسیرانی شهر ایوان یادآور شد: تاکنون 40 دستگاه تاکسی فرسوده از رده خارج شده و با وسیله نقلیه نو جایگزین شده است.


ایمانی با بیان اینکه سامانه ثبت نام طرح تعویض تاکسی ها بصورت موقت قطع است، اضافه کرد: تاکسی ‌های مدل 86 به پایین در چرخه نوسازی قرار دارند و مالکان این وسایل نقلیه عمومی می‌توانند برای ثبت نام در طرح تعویض به شهرداری مراجعه کنند.


وی ادامه داد: 234 دستگاه تاکسی در ایوان کار جا به جایی مسافران سطح شهر را بر عهده دارند و روزانه حدود 800 مسافر را جابجا می کنند.


ناوگان حمل و نقل عمومی ایوان دارای 234 دستگاه تاکسی است، سال گذشته با هماهنگی شورای ترافیک شهرستان پنج عدد سرعت کاه در ورودی و خروجی شهر با هدف کاهش سرعت وسایل نقلیه و پیشگیری از وقوع تصادفات تعبیه و نصب شده است./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار