فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۴۹ عامل توزیع موتوری مواد افیونی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 17 January 2018
به گزارش تابناک : سردار قادر کریمی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات ضربتی تیم های گشتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: مرحله دیگری از این عملیات گسترده در راستای ارتقای امنیت اجتماعی به اجرا گذاشته شد.
 
وی افزود: در این اقدام ضربتی ۲۴ ساعته که با استعداد ۴۵ تیم به اجرا گذاشته شد ماموران انتظامی نقاط از قبل شناسایی شده را پس از هماهنگی با مقام قضائی به طور ضربتی پاکسازی کردند.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: پلیس ۴۹ تن از عاملان اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر را با اقدام غافلگیرانه خود دستگیر کرد.
 
وی با اشاره به این مطلب که از متهمان سه کیلو و ۲۹۷ گرم انواع مواد مخدر که در بسته بندی های کوچک پلاستیک پیچ آماده توزیع بود کشف کرده اند گفت: با توجه به تحقیقات انجام شده از متهمان دستگیر شده ، بزودی شاهد اجرای مرحله دیگری از این عملیات گسترده خواهیم بود.
 
کریمی از آغاز طرح ضربتی تشدید مبارزه با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت: قرارگاه های امام رضا(ع) و پایگاه های مبارزه با مواد مخدر این ماموریت را با جدیت در دستور کار خود قرار داده اند.
 
وی از همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانون مدار با پلیس خراسان رضوی تشکر کرد و گفت: رضایت مردم بهترین دستاورد و بزرگترین افتخار خادمان امنیت در شهر مقدس مشهد و استان خراسان رضوی است و امیدواریم بتوانیم در این عرصه با حمایت و پشتیبانی و همکاری مردم سربلند باشیم.
 
 
 
منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار