جانشین انتظامی استان ایلام گفت: معتمدین و ریش سفیدان از پتانسیل بالایی برای همراهی با پلیس در برقراری و حفظ امنیت اجتماعی پایدار برخوردار هستند.
کد خبر: ۵۵۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 18 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ حسن کاظمی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که پلیس استان طی چند سال اخیر به دنبال آن است استفاده از توان، ظرفیت و پتانسیل بسیار ارزشمند معتمدین و بزرگان در سطح استان است.

وی افزود: فرماندهان و مدیران بایستی به جد پای کار باشند و با تعامل مستمر و همیشگی با معتمدین از این ظرفیت ارزشمند حداکثر استفاده را ببرند.

سرهنگ کاظمی در ادامه گفت: در نا آرامی های اخیر هر جایی که با برنامه ریزی دقیق وارد عمل می شدیم و هر جایی که عکس العمل سریع نشان می دادیم توطئه دشمن در نطفه خفه می شد و اتفاق خاصی رخ نمی داد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در پی ناکامی های پی در پی در تلاش است که توطئه جدیدی را شکل دهد و در داخل کشور ناامنی و ناامیدی ایجاد کند، گفت: فرماندهان و مدیران بایستی همیشه هوشیار و با برنامه وارد صحنه شوند.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به انضباط در نیروهای مسلح تاکید دارند، گفت: انضباط خواهی یکی از زیر ساخت های کار پلیس می باشد و فرماندهان و مدیران در ۲ حوزه انضباط ظاهری و معنوی که بسیار حائز اهمیت می باشد از زیر مجموعه خود بخواهند.

جانشین انتظامی استان در پایان توجه به معنویات و مسائل اعتقادی را یکی از زیر ساخت های مهم رفتار ما در جامعه دانست و گفت: هر جا معنویات و اعتقاد حاکم باشد قطعا نتیجه کار هم خوب است.

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار