کد خبر: ۵۵۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱ 19 January 2018

تابناک / شهردار رشت گفت: عقد تفاهم‌نامه راه‌اندازی نیروگاه‌های حرارتی زباله‌سوز و پروژه‌های دیگر آن که بازار بین‌المللی را به خود اختصاص داده از اهم تفاهم‌نامه‌های این دو روز بوده است.

مسعود نصرتی درباره نشست فصلی کمیته معاونان و مدیران سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کلانشهرهای کشور اذعان داشت: این دو روز از نشست به تبیین مقررات و قوانین راه‌های جلب و جذب سرمایه‌گذار پرداخته شد.

راه‌اندازی نیروگاه‌های حرارتی زباله‌سوز

شهردار رشت عقد تفاهم‌نامه‌هایی بین شهرداری رشت با سرمایه‌گذاران را وجه تمایز این نشست با دیگر نشست‌های برگزار شده عنوان کرد و گفت: عقد تفاهم‌نامه راه‌اندازی نیروگاه‌های حرارتی زباله‌سوز و پروژه‌های دیگر آن که بازار بین‌المللی را به خود اختصاص داده از اهم تفاهم‌نامه‌های این دو روز بوده است.

برنامه‌ریزی برای ساماندهی زرجوب و گوهررود

وی با تاکید بر اینکه ورود سرمایه‌گذار برای هر شهری جذاب است، گفت: برنامه‌ریزی‌هایی در راستای ساماندهی دو رودخانه زرجوب و گوهر رود در قالب انعقاد تفاهم نامه صورت گرفته است.

تاکید بر حضور بخش خصوصی در صنعت گردشگری

نصرتی با تاکید بر ضرورت پرداختن به صنعت گردشگری در استان گیلان و به ویژه شهر رشت، تصریح کرد: رشت شهری با ورودی ۳۶ میلیون گردشگر در سال است. با این وجود فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری براساس عوارض و درآمدهای سالیانه خارج از توان دولت و مدیریت‌شهری است بنابراین می‌طلبد تا با سپردن این مهم به بخش‌خصوصی گامی بلند در توسعه شهر برداشته شود.

۱۰ هزار میلیارد تومان برآورد اولیه مبلغ سرمایه‌گذاری‌ها

شهردار رشت در پایان با اشاره به حضور ۱۴ کلانشهر در نشست تخصصی کمیته معاونان و مدیران سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کلانشهرهای کشور اظهارداشت: این دو روز تفاهم‌نامه‌هایی با برآورد اولیه ۱۰ هزار میلیارد سرمایه‌گذاری بین شهرداری رشت و سرمایه‌گذار منعقد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار