امام جمعه موقت دزفول با اشاره به فعالیت های دشمن در جریان نا آرامیهای اخیر گفت:دشمن قصد بر هم زدن هویت ملی و دینی کشورمان را دارد.
کد خبر: ۵۵۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 19 January 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهرستان افزود:مشکلاتی مانند بیکاری جوانان جامعه را آزار می دهد و جوانان تصور می کنند تحصیل و هزینه در این بخش به ضررشان تمام شده زیرا با وجود تلاش و تحصیلی که کرده اند باز هم بیکار مانده اند لذا مسئولان باید به این امر توجه کنند.
وی با بیان اینکه نباید کاری کنیم که در جامعه دو دستگی و چنددستگی ایجاد شود گفت:دریافتی ها باید در یک سطح باشند و تبعیضی بین افراد نباید قایل شود چرا که مشکلات اقتصادی همه را با مشکل مواجه کرده است.
وی ادامه داد:در جریان نا آرامیهای اخیر صدها شبکه و کانال با اعضای زیاد ایجاد شد که علیه کشورمان خیانت و جنایت کردند که باید با تدبیر و دوراندیشی این موضوع پایش و کنترل شود و با کمک جوانان توانمند سامانه ای طراحی شود تا پیام رسان های غربی بویژه تلگرام کنترل شود.
امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری از خطبه های این هفته 29 دیماه روز هوای پاک را گرامی داشت و گفت:اگر آلودگی هوا را کوچک بشماریم دچار گناهان بزرگتری می شویم زیرا زندگی بدون هوای سالم و پاک غیرممکن است .
حجت الاسلام بیگدلی همچنین گفت:روز غزه نقطه عطفی در قیام مردم مظلوم فلسطین بود که شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را عملی کرد اگر چه هفت هزار شهید تقدیم شد.
وی همچنین ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و از خانواده های شهدا و ایثارگران که پرستار آنها هستند تقدیر کرد.
امام جمعه موقت دزفول به سانحه دردناک کشتی سانچی نیز اشاره کرد و گفت:30 نفر از هموطنانمان که شخصیت های ارزنده ای بودند در این سانحه مصیبت بار کشته شدند .
حجت الاسلام بیگدلی اضافه کرد:دشمن در جریان این سانحه نیز بیکار ننشست و با انتشار مطالبی چون برخورد موشک با این کشتی و اینکه این دریانوردان قربانی سیاست های ایران شده اند قصد داشت مردم را نسبت به رهبران و رسانه های داخلی و خارجی بدگمان کنند که موفق نشدند البته باید تحقیقات کامل در این خصوص انجام و به مردم اطلاع رسانی شود.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار