حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بنیاد کرمانشاه گفت:مردم مرزنشین بویژه ایثارگران به عنوان عاملان امنیت پایدار کشور هستند.
کد خبر: ۵۵۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 21 January 2018

حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در تمام دنیا به ساکنین در مناطق مرزی به عنوان مرزداران جامعه توجه خاصی شده و در رفع مشکلاتشان تلاش می‌کنند و یقینأ در کشور ما که به اینمسئله نگاه دینی و اعتقادی دارد توجه دو چندانی شده و برای رفع دغدغه‌های مردم مرزنشین جدیت بیشتری وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به زلزله‌ای که در استان کرمانشاه بوقوع پیوست و انصافأ مردم شریف ایران اسلامی هم به خوبی پای کار آمدند، این نیاز هم احساس شد که ممکناست بعضی از مردم عزیز این مناطق حق و حقوقی داشته باشند به همین خاطر موظفیم آنچه که در توان داریم در خدمت این عزیزان باشیم تا مایه دلگرمی این مرزنشینان شود.

وی اظهار داشت:این نهمین کمیسونی است که در سال جاری برگزار شده که ۲۸ دیماه نیز کمیسیون ویژه دیگری در استان برگزار شد، که تعداد ۲۱۰متقاضی در آن شرکت کردند.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه تصریح کرد:۲۲۲ متقاضی در کمیسیون پزشکی منطقه اورامانات  شرکت کردند که مردم این منطقه نیز حق داشتند که این کمیسیون در محل سکونتشان برگزار شود و به همین خاطر با تمهیداتی که به عمل آمد این کمیسیون ویژه جانبازانی که تشدید عارضه پیدا کرده و یا از متقاضیان ابتدا به ساکن بودند در شهرستان ثلاث برگزارشد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار