مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: ساخت مستند شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های مسئول ست.
کد خبر: ۵۵۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 21 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،رضا رحیمی  از آمادگی ساخت ۱۴ مستند ۳۰ دقیقه‌ای در رابطه با شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: ساخت مستند شهدای مدافع حرم نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های مسئول در این زمینه است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با بیان اینکه اگر استانداری حمایت کند می‌توان ظرف مدت ۶ ماه ساخت این مستند‌ها را به پایان برسد گفت: تاکنون ۱۴ مستند ۷ تا ۱۰ دقیقه‌ای در رابطه با شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه تولید شده است، ولی ما به بنیاد شهید پیشنهاد دادیم که ۱۴ مستند طولانی‌تر و بهتر ساخته شود.

رحیمی با بیان اینکه ۵۰ درصد هزینه را تقبل و به بنیاد شهید پیشنهاد دادیم که ۵۰ درصد دیگر را بپذیرند بیان کرد:متأسفانه در این رابطه به نتیجه‌ای نرسیدیم و و بنیاد شهید به ما کمک نکرد.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و برخی از دستگاه‌ها موظفند مقداری از بودجه اعتباری و عملکرد فعالیت خود را به مقوله فرهنگ ایثار و شهادت تخصیص دهند افزود: هدف ما این بود که ۱۴ مستند ۳۰ دقیقه‌ای ساخته شود، اما بنیاد شهید در این رابطه تاکنون اعلام آمادگی نکرده و ساخت این مستند همچنان بلاتکلیف مانده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با اشاره به اینکه در رابطه با تولید یک سریال ۱۳ قسمتی در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت در استان کرمانشاه توافقات اولیه انجام شده است عنوان کرد: امیدواریم طرح این فیلمنامه تا عید نوروز آماده و بعد از آن فیلمنامه تهیه شود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ قول اولیه داده شده که استانداری مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به ما در ساخت این سریال کمک کند گفت: این میزان مبلغ کفاف هزینه‌های تولید را نمی‌کند، اما فعلا برای آن در نظر گرفته شده است.

رحیمی با بیان اینکه مخاطب این سریال نوجوانان و جوانان هستند اظهار کرد: ساخت ۱۴ مستند شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه به اعتباری حدود ۱۵۰ میلیون تومان نیاز دارد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار