فرمانده‌ سپاه فجر استان فارس با تصریح اینکه امروز ایران اسلامی در ابعاد فرامرزی و درون‌مرزی دارای استحکام است، به شکست برنامه‌ریزی‌ دشمنان برای ورود سلاح از مرزهای غربی و شرقی کشور در حوادث اخیر اشاره کرد.
کد خبر: ۵۵۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۷ 21 January 2018

 سردار سید هاشم غیاثی در همایش و کارگاه توجیهی برنامه‌های ۹۷ بسیج استان فارس با تجلیل از آمادگی و حضور فعال بسیجیان در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی طِی حوادث اخیر، خطاب به فرماندهان بسیج گفت: فتنه ۹۶ با فتنه های پیش از آن متفاوت بود بنابراین باید آمادگی خود را حفظ کنید زیرا از این پس با فتنه های پیچیده تری روبرو خواهید شد .

وی با بیان اینکه فتنه ۹۶ یک جنگ نیابتی بر علیه انقلاب اسلامی بود که منافقین، سلطنت طلب ها و وابستگان داخلی پیاده نظام آن بودند، گفت: در فتنه ۹۶ همه دشمنان انقلاب اسلامی و عناصر معاند داخلی و خارجی بصورت منسجم با پشتیبانی استکبار جهانی به میدان وارد شدند اما مردم با بصیرت انقلابی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و این گونه انسجام و اتحاد پیوسته دشمنان انقلاب اسلامی بار دیگر و بصورت یکجا شکست خورد .

این فرمانده نظامی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی یک طرح پیچیده برای ایجاد اغتشاش فراگیر در کشور داشتند، گفت: بر اساس طراحی دشمنان انقلاب اسلامی این گونه برنامه ریزی شده بود که محموله های سلاح برای ایجاد مشکلات و خسارات جدی از دو نقطه مرزی غرب و شرق وارد کشور شوند .

غیاثی با بیان اینکه " ایجاد نارضایتی بین مردم " از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: شکست فتنه ۹۶ نشان داد انقلاب اسلامی علاوه بر موفقیت در بُعد فرامرزی دارای استحکام درونی و ریشه دار در بین ملت ایران است.

وی خطاب به فرماندهان بسیج فارس گفت: نسبت به تحولات اجتماعی شناخت، تحلیل، پیش بینی و پیشگیری داشته باشید و در زمان مناسب اقدامات موثر را انجام دهید .

غیاثی با بیان اینکه سازمان برای گردشکار مناسب نیاز به برنامه، منابع و ساختار دارد، گفت: " انضباط در کار " شرط اصلی موفقیت سازمان در ماموریت هاست که این حوزه به سه بخش انضباط ظاهری، معنوی و سازمانی تقسیم می شود .

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین مبحث انضباط بخش انضباط معنوی است یعنی هر فردی در سازمان حتی در صورت عدوم وجود نظارت و بازرسی، خود را در برابر خداوند متعال مسئول بداند و اگر این شاخصه در سازمان تقویت شود انسجام سازمانی به وجود خواهد آمد .

غیاثی با بیان اینکه رشد و تعالی سپاه در گروءِ انضباط، معنویت و خلوص است، گفت: استکبار جهانی از فرهنگ بسیجی واهمه دارد و آنچه عامل موفقیت انقلاب اسلامی طِی سال های گذشته بوده همین تفکر بسیجی و میدان داری سپاه بوده است.

وی با بیان اینکه رسالت مهم فرماندهان بسیج تربیت نیروهای بسیجی در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: تدوین برنامه بسیج در سال ۹۷ براساس پیشنهادات فرماندهان بسیج با نگاه اجرای کِیفی، اثربخش بودن برنامه ها و حذف برنامه های تکراری خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نفوذ به رده های مختلف بسیج از برنامه های اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: تمرکز بر اجرای کِیفی طرح اعتلای بسیج، ارتقاء آمادگی رزمی بسیجیان، اجرای برنامه های فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و بصیرت افزایی در جامعه از وظایف مهم فرماندهان بسیج است .

وی ادامه داد: تعداد بسیار زیادی از بسیجیان فارس در قالب طرح تربیتی صالحین سازماندهی شده اند و این یک شبکه جریان ساز ولایی در کشور است که می تواند اقدامات اثربخشی را در جامعه بسیجیان اجرایی کند .

غیاثی با بیان اینکه برنامه اصلی سازمان بسیج زنان در سال ۹۷ افزایش نقش آفرینی با محوریت خانواده خواهد بود، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ نماز و احیاء فرایض امر به معروف و نهی از منکر از دیگر رسالت های مهم بسیج است زیرا فراموشی این فرایض نقطه آغاز انحطاط جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار