رئیس هیأت بدمینتون آبیک خبر داد
رئیس هیأت بدمینتون شهرستان آبیک از برگزاری مسابقات بدمینتون ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 21 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین، سحر کاظمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: مسابقات منطقه‌ای آموزش و پرورش رشته بدمینتون در بخش پسران با حضور دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه در آکادمی بدمینتون در سالن میهن برگزار شد.

وی افزود: از بین شرکت‌کننده‌های مسابقات بدمینتون، پنج نفر به مسابقات استانی آموزش و پرورش راه یافتند و در پایان مسابقات از مقام‌آوران هر دو مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه توسط آموزش و پرورش شهرستان آبیک با لوح و مدال تجلیل شد.

رئیس هیأت بدمینتون شهرستان آبیک ادامه داد: در مقطع ابتدایی امیر حسین بیگدلی، حسین عسگری، نیما زمانی، محمدمتین سلیمی، نیما عبدی به ترتیب مقام نخست تا تا پنجم از بازیکنان مقام‌آور شدند.

کاظمی‌پور اضافه کرد: در دوره اول متوسطه هومن ترابی و مهدی اورعی به ترتیب به مقام اول و دوم دست یافتند.

وی به برگزاری مسابقات منطقه‌ای آموزش و پرورش در رشته بدمینتون در بخش دختران اشاره و تصریح کرد: در این مراسم با حضور دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه شهرستان آبیک در آکادمی بدمینتون و سالن میهن برگزار شد.

این مسؤول ورزشی افزود: از بین نفرات شرکت‌کننده در مسابقات در هر دو مقطع، پنج نفر به مسابقات استانی آموزش و پرورش راه یافتند و در پایان مسابقات از مقام‌آوران هر دو مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه توسط آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اهدای لوح و مدال تجلیل به عمل آمد .

رئیس هیأت بدمینتون شهرستان آبیک از حضور قاسمی مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک، همتی یکی از معلمان ورزش، زهرا اینانلو مسؤول کمیته داوران، فاطمه یعقوبی ، زهرا یعقوبی و عادل سهرابی در مسابقات قدردانی کرد.

کاظمی‌پور به حضور فاطمه طالبی، ستاره درستکار و ریحانه والی‌نژاد جهت همکاری با هیأت بدمینتون اشاره و اظهار امیدواری کرد: با یکدلی و تلاش و کوشش جمعی بتوانیم شاهد موفقیت روزافزون بدمینتون شهرستان آبیک باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار