نماینده مردم تاکستان در مجلس:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان با شتاب و سرعت بیشتر در راستای خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنند.
کد خبر: ۵۵۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، بهمن طاهرخانی در آئین تجلیل از بهره‌برداران بخش کشاورزی استان که با حضور اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استانداری، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فرمانداران و بخشداران استان، مدیران دستگاه‌های تابعه و تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خلاقیت، هنر، فهم و دانش زمانی بروز می‌دهد که در راستای رفع تنگناهای مردم باشد و چالش‌های مردم را پوشش دهد تا مردم در این چالش‌ها سقوط نکنند.

وی ادامه داد: کشور ما اقتصادی مبتنی بر کشاورزی دارد بنابراین نیازمند یک حرکت انقلابی در این زمینه است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شتاب فزاینده‌ای در بخش کشاورزی ایجاد شد که البته به سمت صنعت هم پیش رفته است.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: از لحاظ آمایش سرزمینی، هنوز تدبیری اساسی در کشور اندیشیده نشده که با حداقل امکانات زمینی، بتوان بهره‌وری حداکثری برد.

وی بر لزوم اهمیت ایجاد تناسب میان صنعت و کشاورزی تأکید کرد و گفت: در رابطه با مشکل گندم‌کاران هم متنی در مجلس تهیه و به امضا نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده و خطاب به رئیس جمهور در صحن علنی مجلس قرائت شده که امیدواریم مشکل گندم‌کاران هم مرتفع شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و بکارگیری روش‌های نوین در کشاورزی در راستای رونق و توسعه بخش گام‌های مؤثری برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار