نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه نباید دنبال سیاسی کاری باشیم، اما انجام کار سیاسی پسندیده است،گفت:مجموعه شورای کرج و شهرداری باید به صورت گروهی کارها را پیش ببرند و در مقابل یکدیگر قرار نگیرند.
کد خبر: ۵۵۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 21 January 2018

به گزارش تابناک : آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی صبح یکشنبه در بازدید سرزده از جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: دوران مسئولیت ها کوتاه و فرصت  خدمت به مردم بسار کم است لذا باید سوار بر مسئولیت باشیم و نه اینکه مسئولیت سوار بر ما و این امانت را به درستی نگه داریم.

وی با بیان اینکه  قدرت نعمتی است که در اختیار کسی قرار گرفته نمی شود، افزود: از نعمت  مسئولیتی که خداوند در اختیارتان قرار داده شکرگذار باشید و در خدمت به خلق الله توجه بیشتری کنید.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مردم به شما اعتماد کرده و رای بالایی داده اند گفت: نگذارید مردم نا امید شوند و دشمنان به دنبال این هستند تا ناکارآمدی نظام را به رخ بکشند و اگر درست عمل کنیم شائبه ای به وجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه نباید دنبال سیاسی کاری باشیم، اما انجام کار سیاسی پسندیده است، گفت: اگر کسی توفیق به انجام عمل خیر پیدا کرد باید آن را توفیق الهی بداند.

امام جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنانش افزود: انجام کار درست درهرزمینه باید همراه با صداقت باشد و نباید اجازه داد مردم در جامعه ناامید شوند.

وی با اشاره به اینکه در فضای دوستانه بین هم بایستی ایرادات و عیوب گرفته شود، افرود: تذکر و بیان ایرادات در فضای دوستانه برای بهبود شرایط الزامی  است اما به یکدیگر تعدی و بی احترامی نکنید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه همکاری بین اعضا شورا وشهرداری الزامی است، بیان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر کرج باید به صورت گروهی و با تضارب آرا کارها را پیش ببرند و درمقابل یکدیگر قرار نگیرند.

وی با اشاره به اینکه  بایستی بودجه در مسیر تامین و افزایش سرمایه به کار برده شود تاکید کرد:ملاک بنده کارایی افراد است و اگر شهردار اقدامی انجام می دهد در جهت تقویت شورا انجام می دهد چراکه اجرای طرح محله محوری توسط شهردار اقدام‌ پسندیده ای است.

حجت الله همدانی در ادامه افزود: در بحث حوادثی همچون زلزله باید به مسئله مسجد توجه جدی صورت گیرد، مساجد اغلب سازه های با دوامی هستند که در صورت وقوع حوادث می توان از این ظرفیت استفاده کرد.

وی در پایان با بیان اینکه هر چه بودجه در مسیر سرمایه بکار رود از همه جهات به نفع مردم است، افزود: تذکر بنده این است کارها را با هم پیش برده و در مسیر کمک به مردم پیش ببرید و برای رضای خدا باشد تا با کارنامه موفق رو سفید در پیشگاه خداوند باشید.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار