رئیس کمیته امداد شهرستان بدره؛
رئیس کمیته امداد شهرستان بدره گفت: از ابتدای ام امسال تاکنون بیش از 6 میلیارد ریالی صرف تأمین و بهسازی مسکن مددجویان این شهرستان شده است.
کد خبر: ۵۵۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 21 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین فاضلی در آیین واگذاری تعداد 18 واحد مسکونی این شهرستان که با حضور فرماندار و دیگر مسئولان برگزار شد گفت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از 450 میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد هزینه شده است.


وی با بیان اینکه همه هزینه‌های انشعاب آب، برق و گاز این واحدهای مسکونی نیز به‌صورت رایگان برای این مددجویان انجام‌گرفته است گفت: این تعداد واحد مسکونی در سال جاری با همکاری کمیته امداد و سپاه پاسداران ساخته‌شده‌اند.


رئیس کمیته امداد شهرستان بدره به دیگر فعالیت‌های حوزه مسکن این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال تاکنون 52 مورد تعمیرات، نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن برای مددجویان شهرستان بدره انجام‌گرفته است که در این زمینه نیز بیش از 160 میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد هزینه شده است.


فاضلی افزود: امسال همچنین 80 مورد امتیاز آب، برق و گاز به‌صورت رایگان برای نیازمندان این شهرستان انجام‌گرفته است.


وی در پایان با عنوان اینکه خیران و حامیان نیکوکار نیز در تأمین مسکن مددجویان شهرستان بدره مشارکت فعالی دارند گفت: با اقدامات صورت گرفته درزمینهٔ مسکن مددجویان این شهرستان هم‌اکنون نیاز مسکن و سرویس‌های بهداشتی نیازمندان شهرستان بدره به حداقل رسیده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار