هیچ کس را با ظن و گمان متهم نکنیم؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هیچ کس نباید با ظن و گمان کسی را متهم کرده و یا تهمتی به او بزند.
کد خبر: ۵۵۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 21 January 2018
به گزارش تابناک اردبیل، سیدناصر اسحاقی امروز در پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار کرد: در بحث رانت اخیر رسانه‌ای ما منتظر اعلام نظر مراجع قانونی هستیم تا براساس این اعلام نظر صریح و شفاف حرف‌های خودمان را بزنیم.
 
وی با بیان اینکه نباید در ماجرای اخیر هیچ کس را با ظن و گمان متهم کنیم، خاطرنشان کرد: ما بعد از اعلام نظر مراجع قضایی در اولین فرصت اعلام نظر خواهیم کرد و انتظار داریم اصحاب رسانه با حوصله پیگیر پرونده باشند.
 
اسحاقی در مورد غفلت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولید فیلم کوتاه تصریح کرد: این ماموریت برعهده سینمای جوان است و آنها به صورت مفصل در این حوزه ورود پیدا کرده‌اند و در هفته فیلم و عکس سینما جوان نیز این موضوع به صراحت مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
 
وی درباره برگزاری جشنواره مد و لباس با رویکرد ملی و بومی محلی در استان اردبیل بیان کرد: قطعا در این جشنواره سعی خواهیم کرد با فخر و شرف لباس بومی و محلی عشایر خودمان را در معرض دید علاقمندان و مخاطبان قرار دهیم.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با قدردانی از اهالی رسانه در انعکاس خوب رویدادهای فرهنگی و هنری به ویژه همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی و نقش صفویه در اعتلای هویت ایرانی و اسلامی افزود: ما قطعا از ظرفیت اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی صریح و شفاف این رویدادها قدردانی می‌کنیم.
 
اسحاقی به برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان یک مطالبه عموم هموطنان و برگزاری موفق دومین جشنواره کتاب سال در اردبیل اشاره و بیان کرد: ما امسال نیز در مناسبت‌های مختلف شاهد بزرگداشت مفاخر و مشاهیر استان بودیم که از بین آنها دکتر معماری، پروفسور شایقی، امیر داستان ادبیات ایران امیرحسین فردی و شعرا، نامداران و فرهیختگان چهار گوشه این استان در قالب برنامه‌های مختلف مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.
 
به گزارش ایسنا، وی به برگزاری جشن‌های سریالی تئاتر و نمایش در استان اشاره کرد و گفت: در سالجاری بیش از 46 هزار نفر از آثار نمایشی استان که هر هفته یک یا دو اثر روی صحنه می‌رود بازدید کرده و از این فضای هنری لذت برده‌اند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل رویکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی را رویکرد کارگاه‌محور به دور از جشنواره‌زدگی اعلام و خاطرنشان کرد: بیشترین تلاش ما بر این است تا با برگزاری اردوهای علمی و کارگاه‌های دانش‌افزایی و توانمندسازی سعی کنیم تا توان مهارتی اصحاب هنر و فرهنگ را ارتقا دهیم.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار