استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: زیرا با وجود منابع غنی نفت و گاز، مرز، اربعین، آبهای مرزی، سامانه گرمسیری و طرح احیا همچنان دارای بیکاری و عدم توسعه است.
کد خبر: ۵۵۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 21 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در نشست راه اندازی سامانه ملی پایش کسب و کار 'دادور' اظهار کرد: استان ایلام از نظام و دولت مطالبه دارد و باید به این خواسته های مردم این استان توجه شود.


وی از مدیران خواست با حذف بروکراسی اداری با چابکی پیگیر امورات مردم شوند و از مراجعه متعدد افراد بکاهند، درک قوی مدیران، تعهد کاری و احساس مسئولیت آنها نسبت به فرزندان ایلام از دیگر مطالبات بحق مردم و مراجعین دستگاه های دولتی است.


استاندار ایلام تاکید کرد: اکنون بیکاری ، درآمد و هزینه مردم به پاشنه آشیل نظام و دولت مبدل شده و بیکاری و سرگردانی جوانان تحصیل کرده به دغدغه بزرگی برای مسئولان مبدل شده است.


سلیمانی دشتکی ادامه داد: بزرگان نباید خود را به مسایل حاشیه ای مشغول کرده و مشغول خنثی کردن همدیگر شوند، باید بتوانند با همگرایی در جهت رفع مشکل مردم گام بردارند.


وی با تاکید بر ضرورت راه اندازی سامانه ملی کسب و کار در استان گفت: باید همه تلاش کنیم زمینه را برای حضور جوانان در بخش های خصوصی و سرمایه گذاری فراهم کنیم و از سنگ اندازی پیش پای آنان پرهیز کنیم.


وی افزود: بروکراسی اداری مردم را در تنگنا قرار داده و مدیران برخی دستگاه ها به مطالبات مردم پاسخگو ‌نیستند که این امر قابل اغماض نیست.


وی تاکید کرد: بروکراسی اداری باید کاسته شود و مدیران به دقت پیگیر مسایل مردم و رفع آن شوند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار