مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم:
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم: در آینده با افزایش تعداد تاکسی‌های آریو، تعدادی از این خودرو‌ها برای فعالیت و سرویس‌دهی به هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری و خدمات دهی به شهروندان و زائران واگذار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 21 January 2018

به گزارش تابناک قم؛ مرتضی عزتی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به خدمات تاکسیرانی به شهروندان و زائران اظهار داشت: در مجموع 17 هزار نفر مستقیما با تاکسیرانی کار می‌کنند که 4 هزار راننده کمکی هم علاوه بر رانندگان تاکسی در نوبت دوم با این سازمان همکاری داشته تا شهروندان در هر ساعت از شبانه روز بتوانند خدمات تاکسی دریافت کنند.


وی نوسازی تاکسی‌های شهر را یکی از اقدامات مناسب در راستای ارتقای سطح خدمات دانست و افزود: در یک و نیم سال گذشته بالغ بر 1500 تاکسی نوسازی شده که این روند نوسازی تاکسی‌ها همچنان ادامه دارد که هم‌اکنون سن ناوگان تاکسیرانی به 5.5 سال رسیده است.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: به رانندگان تاکسی مدل 86 و ماقبل اعلام شده که برای نوسازی مراجعه و ثبت نام کنند و در همین راستا در روند نوسازی، مدل جدید آریو دنده‌ای و اتوماتیک نیز به ناوگان تاکسیرانی اضافه شده است.


وی خاطرنشان کرد: در آینده با افزایش تعداد تاکسی‌های آریو، تعدادی از این خودرو‌ها برای فعالیت و سرویس‌دهی به هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری واگذار می‌شود.


عزتی از راه‌اندازی تاکسی زائر مدل آریو در سال 97 در قم خبر داد و گفت: این تاکسی‌ها در ایستگاه‌های اطراف حرم مطهر با رانندگانی مسلط به زبان فارسی، عربی و حتی انگلیسی و نیز آموزش‌های ویژه به زائران و مسافران خدمت رسانی می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار