مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس از سفر معاون اول رئیس جمهور به استان و افتتاح کارخانه‌های فولاد غدیر و رینگ اسپورت نور نی ریز خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 22 January 2018

 صابر سهرابی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در خصوص سفر معاون اول رئیس جمهور به استان فارس اظهار کرد: سفر معاون اول رئیس جمهور به دعوت استاندار فارس انجام خواهد شد و جهانگیری در بدو ورود به استان در جلسه مجمع ملی جوانان کشور در شیراز حضور خواهد یافت.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس اضافه کرد: معاون اول رئیس جمهور ضمن بازدید هوایی از دریاچه بختگان و سد چشمه عاشق با حضور در شهرستان نی ریز دو کارخانه فولاد غدیر و رینگ اسپورت نور را در این شهرستان را افتتاح خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سفر معاون اول رئیس جمهور به فارس یک روزه خواهد بود، ادامه داد: جهانگیری در پایان سفر خود به منظور بررسی مسائل و مشکلات استان در جلسه شورای اداری استان فارس حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
nyz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
لطفا تصحیح بفرمایید این خبر را.دو کارخانه حدود 10سال است که در نی ریز در حال فعالیت می باشد و چیزی وجود نداره که بخواهند افتتاح کنند.گزینش گری خبرها و اعلان دروغ نوعی توهین به افکار عمومی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار