مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۲ پروژه عمرانی ورزشی در استان‌همدان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 22 January 2018

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۲ پروژه عمرانی ورزشی در استان‌همدان افتتاح خواهد شد.

به گزارش مهر؛ رسول منعم با اشاره به برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۵۳۴ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی از سوی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: نواختن زنگ انقلاب در تمامی زورخانه‌های استان‌همدان در شب یازدهم بهمن‌ماه، همراهی ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان ورزش در رژه موتورسواری و دوچرخه‌سواری در روز ۱۲ بهمن از نخستین برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار و تکریم خانواده‌های شهدای ورزشکار، حضور جامعه ورزش و جوانان در نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌های استان، نشست جوانان با مدیران استان و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته در بخش فرهنگی است.

منعم عنوان کرد: همچنین در این ایام برنامه‌های فرهنگی دیگری همچون همایش رویش‌های انقلاب و دستاوردها، تجلیل از برترین‌های مسابقات کشوری قرآن کریم، برگزاری جشن گل‌ریزان، برگزاری جنگ شادی، برگزاری تریبون آزاد ازدواج، همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نو پدید برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های ورزشی در دهه فجر بیان کرد: در این ایام در استان همدان ۲ پروژه ورزشی افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: سالن ورزشی زاغه شهرستان بهار از پروژه‌های استانی است که به متراژ ۹۵۷ مترمربع و با اعتبار ه. ۸ زار و ۲۴۳ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: همچنین از سالن سرپوشیده تنیس با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در زمینی به مساحت ۹۲۲ مترمربع بهره‌برداری صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار