مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی از آغاز پخش برنامه کارنامه در سیمای استانی خبرداد و گفت: برنامه‌ی کارنامه در ۱۰۰ قسمت ۵ دقیقه‌ای که در فضای مجازی نیز قابلیت نشر دارد در سیمای خراسان شمالی پخش خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 22 January 2018

حمید قربانی جم امروز در خصوص برنامه‌های رسانه استانی در ایام دهه فجر٬ در ستاد استانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی٬ اظهار داشت: آنچه که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی حائز اهمیت است  تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده که بتوانیم به خوبی آنها را به نسل جدید انقلاب منتقل کنیم.

وی افزود: برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در صدا و سیمای خراسان شمالی از روز جمعه کلید خورده و برنامه کاروان انقلاب در 22 شهرستان تدوین خواهد شد. این برنامه در 22 دبیرستان تهیه و از 4 بهمن لغایت 22 بهمن هر شب از ساعت 19 در سیمای خراسان شمالی پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی با بیان اینکه برنامه کارنامه در 100 قسمت از سیمای خراسان شمالی پخش می‌شود گفت: برنامه‌ی کارنامه در 100 قسمت 5 دقیقه‌ای که در فضای مجازی نیز قابلیت نشر دارد در سیمای خراسان شمالی پخش شده و روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند دو مورد از خدمات برجسته دستگاه مربوطه را برای مخاطبین بازگو کنند.

وی ادامه داد: پخش برنامه گفتگوی ویژه خبری از 12 بهمن ماه هر شب به مدت 5 دقیقه، برنامه خیابان انقلاب پلاک 40 از 12 بهمن ماه نیز به مدت 60 دقیقه و نمایش های فاخر رادیویی با موضوع حوادث انقلاب از دیگر برنامه‌های مهم صدا و سیما در طول ایام الله دهه فجر است.

قربانی جم در پایان ضمن اشاره به پوشش زنده راهپیمایی دهه فجر در 8 شهرستان استان خاطرنشان کرد: ارتباط زنده با بیت حضرت امام خمینی(ره) در خمین،  پوشش زنده راهپیمایی 8 شهرستان استان و تولید محتوا در فضای مجازی٬ از برجسته‌ترین خدمات صدا و سیمای استان در راستای تداوم انقلاب اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار