مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با شکایت سازمان تاکسیرانی و صدور حکم مقام قضایی، دفتر تاکسی آنلاین اسنپ در قزوین مهر و موم شد.
کد خبر: ۵۵۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 22 January 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عبدالعلی دربندی زاده افزود: مدیریت و نظارت بر حمل و نقل عمومی بار و مسافر در شهرها و حومه بر اساس قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و ماده 31و 32 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به عهده سازمان تاکسیرانی شهرداری است.
وی ادامه داد:سازمان تاکسیرانی طبق این وظیفه، جلوگیری از فعالیت غیرمجاز دفاتر تاکسی آنلاین را در دستور کار خود قرار داد و شکایتی را تسلیم مقام قضایی کرد.
دربندی زاده افزود: با حکم دادستان دفتر تاکسی آنلاین اسنپ که بدون مجوز و غیرقانونی به جابه جایی مسافر می پرداخت مهر و موم شد و از فعالیت بازاریاب های آنهها در شهر نیز جلوگیری به عمل آمد.
دربندی زاده افزود: فرایند راه‌اندازی تاکسی آنلاین توسط شرکت های حمل و نقل درون شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی در دستور کار قرار دارد و در آینده ای نزدیک به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.
وی با بیان اینکه فعالیت غیرقانونی دفاتر تاکسی آنلاین باعث بیکاری و کاهش درآمد شاغلان ناوگان تاکسیرانی خواهد شد، از شهروندان خواست از استفاده از اینگونه خودروها خودداری کنند، زیرا در صورت بروز هر گونه تخلفی سازمان تاکسیرانی پاسخگو نخواهد بود.
اسنپ، سامانه حمل و نقل مسافر مبتنی بر اینترنت است که در سال های اخیر به جا به جایی مسافران در استان های مختلف از جمله قزوین اقدام می کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار