رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
ئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جهادکشاورزی برای توسعه بخش کشاورزی مسایل فنی و تخصصی را اولویت برنامه های خود قرار می دهد .
کد خبر: ۵۵۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 22 January 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فاطمه خمسه روز دوشنبه در دیدار با مرتضی علیخانی بخشدار مرکزی قزوین اظهار کرد: تلاش بر است تا سمت و سوی سازمان جهاد کشاورزی؛ خدمت رسانی به بهره برداران و کشاورزان باشد.

وی افزود: تلاش سازمان جهاد کشاورزی این است که با ارائه خدمات مناسب و مطلوب رضایتمندی بهره برداران و کشاورزان استان را جلب کند.

خمسه به اهمیت دشت زرخیز قزوین در تولید محصولات کشاورزی و استفاده بهینه از منابع آبی اشاره کرد و تصریح کرد: پروژه های نیمه تمام سیستم های نوین ابیاری در اراضی کشاورزی و باغی استان بزودی با تخصیص اعتبارات به سرانجام خواهد رسید.

وی یاد آور شد: طرح های داربستی کردن باغات انگور نیز با پرداخت ۶ میلیون تومان یارانه به ازای هر هکتار به تاکداران انجام می شود.

خمسه بر لزوم اهمیت تعامل و همکاری بخشداران استان در انتقال مسایل و مشکلات بخش کشاورزی روستاییان به جهاد کشاورزی تاکید کرد.

بخشدار مرکزی قزوین نیز در این دیدار گفت: جهاد کشاورزی یک دستگاه فنی است که بایستی بر اساس وحدت، همدلی و همکاری با دستگاههای استان در راستای رفع مشکلات کشاورزان و بهره برداران بخش گام بردارد.

مرتضی آقا علیخانی افزود: تکریم ارباب رجوع به نوعی باعث رضایت و حل بسیاری از مشکلات خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار