همزمان با پنجمین روز از دهه فجر صورت گرفت ؛
در پنجمین روز از دهه فجر و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ، مدیر عامل شرکت گاز استان و فرماندار ملکشاهی ٢٧پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در شهرستان ملکشاهی افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۵۶۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸ 05 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار در مراسم جشن  انقلاب شهر ملکشاهی گفت : مردم ملکشاهی تاریخی را به نام خود ثبت کردند که این تاریخ  ،سند شجاعت ، افتخار  وبزرگی آنان  است .

محمد نوذری ادامه داد:ملکشاهی  توانست 8سال در مقابل کشور های مختلف که با رژیم بعث همکاری داشتند مقاومت کند و حتی 80نفر از غیرو مردان و زنان   این شهرستان  در دوران دفاع مقدس  ودرجریان  بمب باران های هوایی کشور عراق  شهید شدند .

نوذری افزود : امروز این مردم بر گردن نظام و دولت حق دارند و هر خدمت و تلاشی برای مردم  این شهرستان  حق آنان است .

وی یاد آور شد :در آستانه چهلمین سالگرد  انقلاب اسلامی هستیم که  ثمره خون هزاران شهید ،جانباز و آزاده است .

نوذری بیان داشت: امروز با توجه قرار گرفتن در یک شرایط خاص جهانی از قبیل تحریم ها و مشکلات اقتصادی کشور  نیازمند به وحدت است  و باید با تیکه بر اراده  مردم ،جوانان و  توان داخلی،  کشور بیش از بیش در منطقه و جهان مبتدر شود.

همچنین شمس الهی مدیر عامل شرکت گاز استان در حاشیه افتتاح گاز رسانی به روستاهای گل گل علیا و سفلی اظهار کرد : این پروژه  با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد تومان با نصب ۸۰ انشعاب و با پوشش مرغدار های ها و واحد های تولیدی واقع در مسیر خط شبکه حدود 05 خانوار از نعمت گاز برخوردار می  شود .

وی ادامه داد :شهرستان ملکشاهی دارای 25 روستا که  6 روستا از آن  گاز دار و با ضریب نفوذ 40درصد است که هم اکنون 6 روستا دیگر شهرستان  گاز رسانی آنها در دست اجرا  می باشد که دو روستا گل گل علیا و سفلی از این تعداد از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی افزود :با بهره مندی  4 روستا باقی مانده از نعمت گاز ضریب نفود گاز روستای در این شهرستان  به 80درصد خواهد رسید .

نوذری گفت :طی یکسال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان برای گاز رسانی به ۲۵ روستای این شهرستان در ۲ بخش گچی و مرکزی هزینه شده است.

 خط تغذیه فاز دوم میمه و روستای های نادر آباد،توت گوراب ، خوشادول، بلوطستان،  با اعتبار ۵۲میلیارد ریال با برخورداری ۵۹۵ خانوار با حضور  نوذری معاون سیاسی و  امنیتی استاندار ایلام گلنگ زنی شد .

همچنین اسد قاسمی ، فرماندار ملکشاهی  در حاشیه افتتاح پروژه پرورش شتر مرغ این شهرستان  اظهار کرد :پروژه  ۷۵ قطعه شتر مرغ مولد و ۱۰۰قطعه جوجه پرواری با اعتبار اولیه بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای 8نفر می باشد .

وی افزود: با بهره برداری این طرح انواع فرآورده های گوشتی شترمرغ به سطح استان عرضه می شود و در صورت تامین اعتبار مرحله دوم این طرح با افزایش ظرفیت به یک هزار راس به بهره برداری خواهد رسید

شایان ذکر است ، دیدار با خانوده شهید کسعلی روبین ، غبار روبی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا،  افتتاح پروژه راه سازی و آسفالت جاده وری علی نظر به طول ٢/٨۰۰ کیلومتر با اعتبار اولیه ۵۰۰میلیون تومان، افتتاح مرکز فوریتهای پزشکی در شهر مهر، کلنگ زنی ایستگاه پمپاژ شمار ٢انتقال آب به روستای اما و بازدید از سد ایلام و خط انتقال آبرسانی تاز دیگر برنامه های سفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار به شهرستان ملکشاهی بود . /م

 
 
 
 




 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار