در ششمین روز از دهه فجر صورت گرفت ؛
همزمان با هفتمین روز دهه فجر با حضور معاون اقتصادی استاندار ایلام 9 طرح عمرانی ، خدماتی درمانی ، با اعتباری بالغ بر 20میلیارد تومان در شهرستان سیروان افتتاح یا کنگ زنی شد .
کد خبر: ۵۶۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 06 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرماندار سیروان در حاشیه افتتاح یک واحد مسکن محرومان در روستای بابا شمس سیروان با حضور معاون اقتصادی استانداری ایلام اظهار کرد : همزمان با هفتمین روز از دهه فجر و با سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارا یلام به این شهرستان، یک واحد مسکن محرومان در روستای بابا شمس سیروان پس از بهره برداری تحویل مددجوی کمیته امداد شد.


بهمن جلیلیان با تقدیر از تلاش های مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) و مشارکت خیران جامعه در ساخت واحدهای مسکونی محرومان افزود: رسیدگی به مناطق محروم و مستضعف جامعه باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.


همچنین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در این مراسم گفت: در ایام دهه مبارک فجر و در سطح استان 39 واحد مسکونی محرومان با اعتباری هشت میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.


ضیاء رضایی افزود: تعدادی از این واحدها روزهای گذشته و مابقی هم تا پایان دهه فجر در این استان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.


کلنگ زنی پروژه گازرسانی به 9 روستای سیروان

فرماندار سیروان در حاشیه کلنگ زنی این پروژه با حضور معاون اقتصادی استانداری ایلام گفت:همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر کلنگ گاز رسانی به 9 روستای شهرستان سیروان انجام شد.


بهمن جلیلیان در حاشیه سفر یکروزه معاون اقتصادی استاندار ایلام به شهرستان سیروان افزود: روستاهای چم جنگل، دوگر، آبزار، قاضی خان علیا، قاضی خان سفلی، چم روته، دار بلوط و ظهیری 9 روستایی هستند که عملیات اجرایی گاز کشی آنها آغاز شد.


وی ادامه داد : اعتبارعملیات گازرسانی به این مناطق را 4 میلیارد تومان است و برای اجرای عملیات گاز رسانی به این مناطق با 42 کیلومتر شبکه و 350 انشعاب و بهره مندی 450 خانوار از نعمت گاز را به همراه خواهد داشت .


افتتاح ممرکز اقامتی بهبودی ترک اعتیاد روستای سرتنگ شهرستان سیروان

مرکز اقامتی بهبودی ترک اعتیاد روستای سرتنگ شهرستان سیروان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام در ششمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

مدیر بهزیستی شهرستان سیروان در حاشیه اففتاح این طرحاظهار کرد : دایرشدن چنین مراکزی، راهکاری مناسب است که می تواند برای کمک به سلامت افراد جامعه کمک کند و امیدواریم در آینده به نقطه ای برسیم که نیاز به تاسیس چنین مراکزی نباشد.

محمد هوشمند افزود: در مرکز اقامتی بهبودی راه سلامت کلاس های تخصصی ترک اعتیاد، مشاوره های تخصصی و مهارت آموزی برای بیماران ارائه می شود.

کلنگ زنی دبستان روستای حسن گاوداری با مشارکت بنیاد برکت

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در حاشیه کلنگ زنی این طرح با حضور معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: اعتبار این طرح 96/62 میلیون ریال است که با مشارکت و تعهد هفت میلیارد و 800 میلیون ریالی بنیاد برکت و در راستای محرومیت زدایی و ساخت فضاهای آموزشی در مناطق کمتر توسعه احداث می شود.

محمدرضا حیدری افزود: با توجه به مشارکت بنیاد برکت مشکلی در زمینه اعتبارات وجود ندارد، پیمانکار این پروژه مشخص شده و تا قبل از نوروز 97 کار اجرایی آن آغاز می شود.


ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شهر لومار ،افتتاح مرکز پژوهش ملی شهر تاریخی سیروان ، افتتاح ایستگاه دیجیتال تلویزیونی قاضی خان با قابلیت بخش 38 شبکه تلویزونی و رادیوی جهت ساکنین روستاهای قاضی خان علیا و سفلی و ۶ روستای مجاور با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان،افتتاح نمایشگاه طرح های اشتغال و خود کفایی کمیته امداد شهر لومار ،افتتاح خانه بهداشت روستای چم روته با مساحت ۱۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان، دیدار با خانواده شهید ارسلان نازی در روستای چم جنگل از دیگر برنامه های سفر معاون اقتصادی استاندار ایلام به شهرستان سیروان بود./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
انشالله اتمام ان با کلنگ دوباره ریئس جمهور جدید و افتتاح دوباره همین پروژهها ........ان هم در ایام الله ..که مردم به خیابان بیاند .فقط همین را در مملکت یاد گرفتیم .کلنک زنی ..ای کاش میزدند بر کله ادمهای نفهم ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار