نفرات برتر وزن های ۷۷، ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی اهواز مشخص شدند.
کد خبر: ۵۶۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ 08 February 2018

 

معرفی برترین‌های روز دوم مسابقات وزنه‌برداری کشور در اهواز

دومین روز از مسابقات وزنه برداری کشور امروز (پنجشنبه) در اهواز برگزار شد و قهرمانان سه وزن ۷۷، ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم مشخص شدند.

در حرکت یکضرب دسته ۷۷ کیلوگرم حمید پورحسینی از لرستان، حسین بیرانوند از مازندران و حمید ملکی از ایلام به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند، در حرکت دوضرب ایمان شاهقلیان از چهارمحال و بختیاری، محمدامین علیپور از خوزستان و حسین بیرانوند از مازندران اول تا سوم شدند و در مجموع ایمان شاهقلیان، محمدامین علیپور و حسین بیرانوند مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در حرکت یک ضرب دسته ۸۵ کیلوگرم نیز علی مکوندی از خوزستان، مرتضی بیگلری از مازندران و مجتبی نوری از تهران بر سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند، در حرکت دوضرب علی مکوندی، مرتضی بیگلری و مجتبی نوری اول تا سوم شدند و در علی مکوندی، مرتضی بیگلری و مجتبی نوری عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در حرکت یکضرب دسته 94 کیلوگرم محمد زارعی از فارس، سید ایوب موسوی از خوزستان و سعید میرحسینی از تهران در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند، در حرکت دوضرب سید ایوب موسوی، محمد زارعی و رحمان اورامه از خوزستان مکان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در مجموع سید ایوب موسوی، محمد زارعی و رحمان اورامه عنوان های اول تا سوم را به دست آوردند.

روز پایانی رقابت های قهرمانی وزنه برداری کشور جام "تدبیر و امید" فردا (جمعه) در اهواز برگزار می شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: وزنه برداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار