در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم به روان مطهر بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب حضرت امام‌خمینی (ره ) که شجره طیبه انقلاب اسلامی را در فضای پر از ظلم و جور ستمشاهی بارور کردند و جامعه اسلامی اکنون در سایه سار این درخت تنومند متنعم از ثمرات شیرین آن است.
کد خبر: ۵۶۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 10 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، تحقق و استمرار این انقلاب الهی، محصول خون‌ها و جانبازی‌ها شهداء و از خودگذشتگی‌های مردمانی است که دل در گرو آرمان‌ها و اهداف بلند آن نهاده‌اند و برای استقرار و استحکام آن رنج‌های فراوان کشیده‌اند. این انقلاب مردمی‌ترین انقلاب جهان است که آحاد مردم آنرا از آن خود می‌دانند و بر سر آرمان‌های آن با هیچ کس و هیچ قدرتی تعارف و مجامله ندارند.

انقلاب اسلامی به خاطر ماهیت الهی و ضد استکباری آن از ابتدا تا کنون در معرض انواع بحران‌ها و دسیسه‌های دشمنانی بوده است که تلاش داشته‌اند به انحا مختلف در روند رو به رشد این انقلاب اخلال وارد کنند. دشمنان این مردم نیک می‌دانند که به لطف الهی، قدرت نیروهای مسلح و جان برکف این نظام مقدس چنان است که هیچ امیدی برای آسیب رساندن از طریق هجمه‌های نظامی وجود ندارند، به همین دلیل به خیال خام خود امید بسته‌اند به تحرکات عوامل دست نشانده داخلی خود تا شاید در صفوف به هم پیوسته امت اسلامی شکاف ایجاد کنند و از این طریق اهداف شوم خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به تحقق برسانند. اما زهی خیال باطل. این دشمنان خام اندیش و عوامل سرسپرده داخلی آنها باید بدانند، انقلاب اسلامی آسان به دست نیامده است که با وزش هر باد بی هدفی آسان از دست برود .

انقلاب اسلامی ایران به لطف الهی و عنایت امام زمان(عج) و با رهبری‌های بی بدیل و پیامبرکونه حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه‌الله)، از کوره حوادث و طوفان‌های سهمگین گذشته است تا به پختگی امروز رسیده است. پیشرفت‌های مختلف در زمینه‌های متعدد علمی، استقلال و اقتدار سیاسی و نیز نقش آفرینی کلیدی در حوزه جهان اسلام و خاورمیانه مساله‌ای است که این نظام الهی را به نقطه اتکاء و امید دوستداران و خار چشم دشمنان و بدخواهان تبدیل کرده است.

بدون تردید کشور اسلامی ما مثل هر کشور بزرگ و پهناوری خالی از برخی مشکلات و کاستی‌ها بخصوص در حوزه اقتصاد و معیشت نیست که امیدواریم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیر مسئولین اجرابی شاهد برطرف شدن این مشکلات و رونق وضعیت معیشتی مردم به عنوان ولی نعمتان این نظام باشیم و تبعیض و فساد را ریشه کن کنند.

ترامپ و تمامی مزدوران خارجی و داخلی بدانند این ملت با خون شهداء و امام راحل و رهبری پیوند ناگسستنی دارند و تا آخرین قطره خون خود دست از پیمان خود بر نمی‌دارند.

و به گفته ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) :

امسال هم من به شما عرض کنم به حول و قوه الهی ۲۲ بهمن امسال از آن ۲۲ بهمن‌های تماشایی خواهد بود چون مردم با این یاوه‌گویی‌هایی که بعضی دولتمردان آمریکایی کردند احساس می‌کنند که دشمن در حال کمین گرفتن برای تهاجم و دشمنی است امسال حضور مردم از همیشه گرم‌تر خواهد بود و همه به توفیق الهی می‌آیند.

روحانیت، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان ایلام ضمن اعلام وفاداری و بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی، همگام و همدل با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت کرده و از همه وفاداران به نظام و ولایت دعوت می‌کنیم با حضور پور شور خود در این راهپیمایی یکبار دیگر پیوند ناگسستنی امت و ولایت را به بانگ بلند به همه جهانیان اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار