استاندار ایلام گفت: با جدیت همه مسئولان استان دنبال تصویب منطقه آزاد مهران هستیم و با تصویب این منطقه در مجلس شورای اسلامی شاهد شکوفایی اقتصاد و توسعه در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۵۶۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 11 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: در آستانه ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و خوشبختانه ایران اسلامی اکنون جایگاه بی بدیلی در منطقه و جهان دارد.

وی گفت: مردم سالاری دینی، استقلال و آزادی از مهمترین دستاوردهای پیروزی شکوهمند اسلامی است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی یک انقلاب مردمی است و خوشبختانه مردم مشارکت بالایی در مدیریت کشور دارند، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی نشان داده اند که هر وقت نیاز باشد در صحنه حضور پیدا می کنند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: اقوام ایرانی در هشت سال جنگ تحمیلی با دفاع از کشور خود نشان دادند که عاشق این آب و خاک هستند.

استاندار ایلام افزود: خوشبختانه با توسعه بخش کشاورزی، صنعت ، پتروشیمی، زیرساخت های حوزه راه و مزیت مرز در استان ایلام این استان در حال توسعه است.

وی گفت: با جدیت همه مسئولان استان دنبال تصویب منطقه آزاد مهران هستیم و با تصویب این منطقه در مجلس شورای اسلامی شاهد شکوفایی اقتصاد و توسعه در استان خواهیم بود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه با پیگیری های انجام شده خوشبختانه اعتبارات خوبی به استان تزریق شده است، بیان داشت: در صدد هستیم که مرتب از مسولان ارشد کشور برای سفر به استان دعوت کنیم.

وی گفت: در دهه فجر ۸۱۰ میلیارد تومان پروژه بخش کشاورزی در استان افتتاح شد.

وی ادامه داد: ۱۸۰ میلیارد تومان پروژه بخش راه در استان افتتاح شد.

استاندار ایلام بیان داشت: تسهیلات اشتغالزایی روستایی با کارمزد ۴ الی ۶ درصد در دست اقدام است.

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار