معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضاییه گفت: مردم ایران با رهبری امام خمینی انقلابی حسینی را بنیان نهاد از این رو مردم آگاهانه فریاد سردادند« رهبر ما خمینی و نهضت ما حسینی است» و نتیجه تلاش خود را با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی گرفتند و این امت حسینی امام امروز گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۵۶۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 11 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، ابراهیم عزیزی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در ایلام اظهار کرد:پیروزی انقلاب اسلامی استقلال سیاسی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و مردم را از قید طاغوت آزاد کرد.

وی گفت:رژیم پهلوی سرسپرده آمریکا و انگلیس بود و از خود هیچ گونه استقلالی نداشت و نشان داد که دشمن آزادی مردم است بود و در آن دوران از آزادی اندیشه خبری نبود که دست حسینی خمینی و امت ما ایران را نجات داد.

عزیزی ادامه داد: ظلم ستیزی و آزادیخواهی، احسان و نیکوکاری و رفع محرومیت و رفع فساد و رونق آزادی های عمومی و تقویت بنیه های علمی و اعتقادی از برکات انقلاب اسلامی است.

 معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضاییه با بیان اینکه انتخابات پیاپی در نظام جمهوری اسلامی و توجه به رای مردم از برکات انقلاب است، تصریح کرد:عمود خیمه اسلام و ضامن حفظ ارزش‌های اسلامی ولایت فقیه است و با وجود ولی‌فقیه آگاه هیچ بن بستی وجود ندارد و ولایت فقیه کانون وحدت است.

وی با تاکید بر اینکه امت امام با جانفشانی تمام توطئه ها را خنثی کرده و امروز راه پیشرفت را می پیمایند، تصریح کرد: مردم با توکل برخدا و پیروی از رهبری و بصیرت مثال‌زدنی خود دشمنان اسلام را شکست دادند و در امور داخلی هم نشان داده و ثابت کرده‌اند هرگونه انحراف از رهبری و ولایت فقیه محکوم به شکست است چون دریافته‌اند ولایت فقیه دعوت به خدا می کند و طاغوت به خودش.

وی گفت: پیوند عمیق و مستحکم مردم با منویات رهبری در طول دوران انقلاب سبب مایوس شدن دشمنان شده و ملت ایران اسلامی هر بار این مهم را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

معاون طرح و برنامه قوه قضائیه گفت: بدون شک کمال حقیقی در پرتو بندگی خداوند و تبعیت از فرامین ولایت فقیه است که باید این مهم مد نظر همگان قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار