مسئول امور سینمایی و سمعی، بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: سه هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم این استان از فیلم های سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بازدید کردند.
کد خبر: ۵۶۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 12 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حسن اسدی افزود: این فیلم ها از 14 بهمن ماه اکران آنها در سینما فرهنگ شهر ایلام آغاز و در مجموع 11 فیلم در 27 سانس اکران شد.

وی ادامه داد: همچنین از این تعداد پنج فیلم در قالب طرح سیمرغ و پرنده ها در نوبت های صبح بصورت رایگان برای دانش آموزان اکران شد.

به گفته مسئول امور سینمایی و سمعی، بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، فیلم های جشنواره امسال با برقراری تخفیف 40 درصدی عرضه و با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان که عمده آنها جوانان بودند مواجه شد.

اسدی اظهار کرد: قیمت فروش بلیت این جشنواره برای دیدن هر فیلم 80 هزار ریال است که با برقراری تخفیف 40 درصدی و به منظور افزایش حضور هرچه بیشتر مردم برای بازدید از این فیلم ها به مبلغ 50 هزار ریال عرضه می شود.

به گفته وی، فیلم های سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فجر به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی کشور، امسال نیز در سینما فرهنگ ایلام از 14 بهمن اکران و برای سومین سال پیاپی در ایلام برگزار شد.

اسدی هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر تولید ملی در استان ها و بهره‌مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی عنوان کرد.

اسدی یادآور شد: با توجه به تخریب سینما قدس ایلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری را به سینما تبدیل کرد و از شهریور سال 1394 تاکنون دهها فیلم سینمایی روز ایران در این مکان اکران عمومی شده و شمار زیادی از مردم به تماشای این فیلم ها نشسته اند.

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار