فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان چرداول خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 12 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار نور علی یاری بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تحقق فرامین معظم له در خصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق ، مأموران انتظامی شهرستان چرداول موفق به کشف ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه یک شرکت در شهرستان چرداول – قلاجه اقدام به دپوی سوخت نفت وگاز به صورت خارج از شبکه فرآورده های سوختی نموده موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات و بررسی های به عمل آمده مبنی بر صحت و صقم موضوع با همانگی مرجع قضایی و دعوت از کارشناسان شرکت ملی وپخش فرآورده هالی نفتی استان به محل شرکت مراجعه ، که با راهنمایی متصدی وقت به محل جایگاه سوخت شرکت اعزام مشاهده شد مقدار ۴ هزار لیتر سوخت از نوع ( نفت وگاز ) بصورت خارج ازشبکه داخل مخازن سوخت انبار شده است.

سردار یاری تصریح کرد: مقدار سوخت توسط شرکت ملی فرآورده های سوختی تخلیه و نسبت به انتقال آن به محل شرکت نفت اقدام شد.

وی اضافه کرد: مسئول پروژه به عنوان متهم اصلی جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان تحویل داده شد.

فرماندهی انتظامی استان ایلام با تأکید بر آثار منفی قاچاق سوخت بر ثبات اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته، طرح های پاکسازی مناطق آلوده به سوخت قاچاق به صورت مستمر و با قاطعیت در سطح استان اجرا و با متخلفان و افراد سودجو برابر قانون برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار