مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام از برپایی کارگاه آموزشی آشنایی با روش‌های تفکر خلاق در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 13 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، بهروز حیدرزاده اظهار داشت: به همت سازمان مردم نهاد جوانان کانون عطر ریحانه
کارگاه آموزشی آشنایی با روش‌های تفکر خلاق و نقادانه و الگوهای حل مسئله با حضور دبیران و اعضای سازمانهای مردم نهاد جوانان در محل خانه جوانان استان ایلام تشکیل شد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: کارگاه توانمند سازی آشنایی با روش‌های تفکر خلاق و نقادانه و الگوهای حل مسئله با حضور دکتر محمد موسوی و با شرکت دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان در دو نوبت صبح و عصر در محل خانه جوانان استان ایلام برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه اصول مختلف الگوهای حل مسئله به صورت کار گروهی مورد بررسی قرار گرفت. هدف اساسی کار گاه حاضر پاسخگویی به این نیاز حیاتی سمن‌ها است و در تلاش هستیم با فراهم آوردن زمینه‌های لازم، کارگاه‌های توانمندسازی دیگری از سایر حوزه‌ها نیز برگزار کنیم.

این مسؤول اضافه کرد: تمرکز اصلی موضوع کارگاه بر روش‌های تفکر خلاقانه و الگوهای مختلف حل مسئله بود . محور اصلی بحث شده در کارگاه - روش‌های شناسایی و اولویت بندی برنامه‌ها ، الگوهای مختلف حل مسئله ، روش ارائه الگوهای جدید در حوزه های تخصصی فعالیت سازمان مردم نهاد برای برنامه های ارائه شده از سوی سازمانهای مردم نهاد بود.

حیدرزاده تصریح کرد: در پایان کارگاه هر کدام از فراگیران با ارائه انواع الگوهای حل مسئله ، ارائه برنامه های اجرایی ، فعالیت‌های اثرگذار ، روش های خلاقانه و نقادانه توانمند شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار