مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: نویسنده و روزنامه نگار ایلامی به عنوان دبیر هفتمین جشنواره ملی رضوی سفرنامه نویسی و خاطره نویسی معرفی شد.
کد خبر: ۵۶۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 13 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، علی نیاکان اظهار داشت: خداداد ابراهیمی نویسنده و روزنامه نگار ایلامی به عنوان دبیر هفتمین جشنواره ملی رضوی  سفرنامه نویسی و خاطره نویسی معرفی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: در راستای سیاست های ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز تحقق اهداف فرهنگی و مذهبی بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، خداداد ابراهیمی به عنوان دبیر این جشنواره بنا بر تجربیات برجسته کشوری در حوزه فرهنگ و رسانه صادر شده است.

نیاکان افزود: این جشنواره در سال‌های گذشته بنحو مطلوب و اثرگذار اجرا شده و امیدواریم امسال نیز با اتخاذ سیاستگزاری مطلوب دبیرخانه ایلام بتواند عیار و اعتبار فرهنگی ایلام را به کشور انعکاس دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ابراهیمی نویسنده و مترجم ایلامی یکی از چهره‌های نام آشنای فرهنگی و رسانه‌ای کشور است که پیش از این چهره برگزیده فرهنگی سال٨٧ ، چهره برگزیده فرهنگی سال ۱٣٨٨ نکوداشت در فرهنگستان خاوران تهران، دبیر علمی همایش کشوری پویه ، دبیر اجرایی اولین همایش کشوری خانه‌های مطبوعات کشور ، رئیس اسبق خانه مطبوعات کشور، رئیس اسبق دبیرخانه علمی زبان و ادبیات فارسی وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه فعالیت‌های فرهنگی خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار