رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت : اعتبار اتصال ایلام به شبکه راه آهن کشور از 20 میلیارد ریال به 81 میلیارد و 750 میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۶۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 13 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده" رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت : اعتبار اتصال ایلام به شبکه راه آهن کشور از 20 میلیارد ریال به 81 میلیارد و 750 میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت وجود راه آهن برای استان ایلام گفت: صنعت حمل و نقل است که می تواند ره‌آورد توسعه برای استان ایلام در ابعاد مختلف باشد.

کاظم زاده افزود: توسعه برای رشد و نشان دادن تاثیرات خود نیازمند زیرساخت ها و بسترسازی های مناسبی است که از بدیهی‌ترین آن ها داشتن راه های مواصلاتی ایمن است.

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس در ادامه تصریح کرد: اگر چه در گذشته نیز به اهمیت احداث بزرگراه و اتصال به شبکه ریلی کشور برای این استان وعده‌هایی داده شده بود اما پس از استقبال عظیم مردم از مرز مهران برای زیارت اربعین بود که لزوم انجام این اقدامات بیش از پیش احساس شد، در بودجه 97 اعتبار مرحله اول برای آن مصوب که گامی مهم در جهت عملی طرح می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار