مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون براساس بررسی های صورت گرفته روی نتایج حاصل از بازرسی، نمونه برداری و آزمون واحدهای تولیدی 75 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان تعلیق یا ابطال شده است.
کد خبر: ۵۶۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 13 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛مهناز همتی اظهار کرد: از این تعداد پروانه علامت استاندارد 48 فقره پروانه تعلیق و 27 فقره نیز ابطال شده است.

وی افزود: پیگیری نکردن واحد تولیدی برای تمدید پروانه، تعطیلی، غیرفعال بودن واحدها و رعایت نکردن استانداردهای اجباری تولیدات و خدمات ارائه شده از جمله عوامل تعلیق و ابطال این پروانه ها به شمار می رود.

مدیرکل استاندارد ایلام تاکید کرد: واحدهای تولیدی که پروانه آنها تعلیق شده حداکثر سه ماه فرصت دارند که نسبت به رفع نواقص و احراز شرایط استاندارد اقدام و در غیر اینصورت پروانه آنها ابطال می شود.

همتی با بیان اینکه شرایط صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد نسبت به گذشته تسهیل شده اما نظارت و بازرسی ها تشدید یافته است، گفت: در این مدت 18 مورد صدور پروانه استاندارد صادر شده است.

وی اضافه کرد: کارشناسان این اداره کل به همراه نیروهای بخش خصوصی طرف قرارداد به صورت مستمر واحدهای تولیدی و خدماتی را زیرنظر دارند و رعایت استانداردها را پیگیری می کنند.

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار