مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: عیدی مددجویان زیر پوشش این نهاد در آستانه سال نو به همراه مستمری اسفندماه به حساب آنان واریز می شود.
کد خبر: ۵۶۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 14 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی افزود: نرخ عیدی مددجویان زیر پوشش هنوز مشخص نشده ولی تا سال گذشته معادل یکماه حقوق برای هر خانوار بوده است.

وی ادامه داد: این نهاد همه ساله و در آستانه سال نو علاوه بر پرداخت عیدی با برگزاری جشن نیکوکاری کمکهایی را برای مددجویان از افراد خیر و نیکوکار جمع آوری می کند.

وی اضافه کرد: جشن نیکوکاری امسال و همزمان با سراسر کشور به مدت سه روز در این استان با هدف کمک به ایتام و نیازمندان نیمه دوم اسفندماه برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: نخستین روز برگزاری جشن نیکوکاری 16اسفندماه بوده که در قالب نواخته شدن زنگ نیکوکاری بصورت همزمان در مدارس سراسر استان ایلام خواهد بود.

وی بیان کرد: دومین روز برگزاری جشن نیکوکاری نیز 17اسفندماه در سطح شهر و اماکن عمومی برگزار شده و در روز 18 اسفند نیز این جشن در پایگاه های نماز جمعه برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از حضور مردم در این جشن ابراز امیدواری کرد امسال با مشارکت مردم خدمات مطلوبی به مددجویان زیر پوشش در آستانه سال نو ارایه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار