مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: مدیران ارشد استان عنایت ویژه‌ای به ورزش قهرمانی و همگانی ایلام دارند .
کد خبر: ۵۶۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 15 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ بهروز حیدرزاده در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای زمین چمن فوتبال چوار اظهار داشت: خلق حماسه حضور جامعه ورزش استان ایلام در راهپیمائی 22 بهمن برگ زرین در تاریخ ورزش استان ایلام است.

وی با اشاره به یادواره شهدای حادثه تاریخی و بی سابقه زمین فوتبال چوار که باعث پر پر شدن بهترینهای ورزش استان در آن دوران شده بود، گفت : جشنواره شهدای زمین چمن چوار امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته بوده چون در محل بمب باران زمین فوتبال که در آنجا این حادثه اتفاق افتاده و بنام آنان نامگذاری شده است برگزار می‌شود.

این مسؤول همچنین با اشاره به مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان ایلام اظهار کرد : این مراسم روز چهارشنبه بیست پنجم بهمن ماه با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، استاندار ایلام ، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی ، رؤسا ونواب رئیس هیات‌های ورزشی استان و همچنین مربیان ، داوران و پیشکسوتان در محل سالن آمفی تئاتر وزنه برداری شهید عسکر کمری شهر ایلام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد : سلیمانی دشتکی استاندار ایلام توجه ویژه‌ای به ورزش در دو سطح همگانی و قهرمانی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پایان از دستگا‌ه‌های اجرایی بابت همکاری و تعاملی که با این اداره کل در راستای توسعه ورزش استان دارند قدردانی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار