مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از 25 شهر استان 22 شهر از نعمت گاز برخوردار شده ند و سه شهر باقی مانده که کار گاز کشی به این مناطق تا سه ماهه اول سال 97 آغاز می شود.
کد خبر: ۵۶۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 17 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس شمس الهی در خصوص آخرین وضعیت گاز رسانی در استان، گفت: مراکز ده شهر ستان استان از نعمت گاز برخور دار هستند.

شمس الهی اظهار کرد: از 25 شهر استان 22 شهر از نعمت گاز برخوردار شده اند و سه شهر باقی مانده در حوزه جنوب استان شامل پهله زرین آباد و میمه و توحید از توابع هلیلان هستند.

وی افزود: این سه شهر به دلیل وضعیت صعب العبور و کوهستانی بودن منطقه و فاصله از خطوط اصلی انتقال گاز تا کنون از نعمت گاز کشی برخوردار نشده اند که با مشخص شدن پیمانکاران و برنامه ریزی پروژه، کار گاز کشی به این مناطق در پایان سال و یا تا سه ماهه اول سال 97 آغاز می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان عنوان کرد: با تلاش پرسنل شرکت گاز و مسئولان انشالله تا پایان سال گاز رسانی به توحید آغاز می شود.

شمس الهی تصریح کرد: در بخش روستایی 302 روستا از 601 روستای استان با 70 درصد ضریب نفوذ از نعمت گاز برخوردار هستند و همچنین سه شهر در ملکشاهی با پیشرفت صد درصدی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی تاکید کرد: در ادامه این روند روستاهای پهله زرین آباد در اولویت گاز رسانی قرار دارند.

 

 

 

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار