رئیس پلیس راه ایلام خبر داد ؛
رئیس پلیس راه ایلام گفت: با توجه به بارش شدید باران در بیشتر مسیرهای مواصلاتی این استان به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، تردد موتورسیکلت در مسیرهای برون شهری استان ممنوع شده است.
کد خبر: ۵۶۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 17 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار کرد: بارش شدید باران که از روز پنجشنبه در این استان آغاز شده کماکان ادامه دارد که منجر به آبگرفتگی معابر در برخی نقاط شده است.


وی ادامه داد: تیم های پلیس راه و به همراه عوامل راهداری در نقاط مختلف و بویژه در گردنه های سخت گذر و مسیرهایی که گزارش بارندگی داشته ایم، مستقر شده اند تا نسبت به کنترل ترددها و رعایت نظم و انضابط در مسیرها اقدام کنند.


رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: روز گذشته 2 مورد واژگونی خودرو در مسیرهای شهرستان دره شهر و همچنین کمربندی شرقی شهر ایلام گزارش شد که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.


سرهنگ همتی زاده یادآور شد: با توجه به گزارش مه گرفتگی در برخی مسیرها و بویژه در شهرستان های شمالی استان رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصلی طولی و جانبی حرکت کنند و ضمن کنترل وسایل گرمایشی خودرو و همچنین برف پاک کن از چراغ مه شگن استفاده و یا چراغ خودرو را روشن کنند تا به دید در حرکت کمک کند.


وی گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته 42 درصد تصادفات بهمن ماه در این استان ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بوده که می طلبد رانندگان با رعایت این اصل بیش از گذشته در اجرای قوانین و مقررات دقت کنند تا شاهد حوادث دلخراشی نباشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار