رئیس پلیس راه استان ایلام از ممنوعیت تردد و صدور بارنامه برای ناوگان عمومی حمل و نقل که عمر آنها بیش از ۵۰ سال می باشد خبر داد .
کد خبر: ۵۶۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 17 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، رضا همتی‌زاده اظهار داشت: بر اساس بخشنامه جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ، از ابتدای سال آینده محدودیت های قانونی برای ناوگان فرسوده حمل و نقل کالا در محورهای مواصلاتی این استان اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه خودروهای فرسوده علاوه بر ایجاد آلودگی زیست محیطی و صوتی نقش موثری در سوانح رانندگی را دادند زیرا کندی حرکت آنها در جاده‌ها باعث گره‌های ترافیکی و مشکلات برای دیگر خودروها که در پشت سر آنها حرکت می‌کنند را بوجود می‌آورد.

رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: مالکان این گونه وسایل با مراجعه به شرکت‌های تامین کننده خودرو و طرف قرارداد نسبت به نوسازی ناوگان خود با تسهیلات در نظر گرفته شده از محل ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور اقدام کنند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: از ابتدای سال آینده خودروهای فرسوده حق ندارند در محور های مواصلاتی این استان حرکت کنند در صورت مشاهده ماموران این پلیس برابر مقررات با آنها رفتار خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار