مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرداول با ذکر اینکه تمام راه های مواصلاتی این شهرستان باز هستند گفت: با وجود بارندگی شدید، تردد در مسیر کوهستانی حمیل- ایلام جریان دارد. اکبر وطن دوست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاثر از بارش سنگین باران دیروز و امروز چند مورد ریزش سنگ در محور حمیل - سرابله رخ داد که با اقدام سریع نیروهای راهداری سریع جمع آوری شد. وی افزود: متناسب با هشدارهای چند روز گذشته هواشناسی و مدیریت بحران استان مبنی بر شدت بارش نزولات آسمانی ولزوم آمادگی در برابر حوادث احتمالی ، تمام ادوات و اکیب های راهداری این شهرستان در حالت آماده باش و در مسیرهای پرتردد و گردنه های صعب العبور جهت امداد و نجات جاده ای مستقر شدند. وی یادآور شد: با توجه به احتمال ریزش در این مسیر هم اکنون یک اکیب راهداری در محدوده حمیل- شباب مستقر شده است. مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای چرداول اظهار کرد: هم اکنون تمام راه های شهری و روستایی در این شهرستان باز است و نیروهای راهداری در مسیرهای پرتردد و سخت گذر مستقر می باشند. در پی بارش شدید باران بعضی از معابر و خیابان های شهر سرابله دچار آبگرفتگی شده که با حضور و اقدام نیروهای شهرداری معابر باز شدند ./م
کد خبر: ۵۶۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ 17 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ اکبر وطن دوست  اظهار داشت: متاثر از بارش سنگین باران دیروز و امروز چند مورد ریزش سنگ در محور حمیل - سرابله رخ داد که با اقدام سریع نیروهای راهداری سریع جمع آوری شد.

وی افزود: متناسب با هشدارهای چند روز گذشته هواشناسی و مدیریت بحران استان مبنی بر شدت بارش نزولات آسمانی ولزوم آمادگی در برابر حوادث احتمالی ، تمام ادوات و اکیب های راهداری این شهرستان در حالت آماده باش و در مسیرهای پرتردد و گردنه های صعب العبور جهت امداد و نجات جاده ای مستقر شدند.

وی یادآور شد: با توجه به احتمال ریزش در این مسیر هم اکنون یک اکیب راهداری در محدوده حمیل- شباب مستقر شده است.
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای چرداول اظهار کرد: هم اکنون تمام راه های شهری و روستایی در این شهرستان باز است و نیروهای راهداری در مسیرهای پرتردد و سخت گذر مستقر می باشند.

 

در پی بارش شدید باران بعضی از معابر و خیابان های شهر سرابله دچار آبگرفتگی شده که با حضور و اقدام نیروهای شهرداری معابر باز شدند ./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار