مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اعلام کرد: ریزش کوه که در اکثر محورهای مواصلاتی استان رخ داد که با تلاش راهداران پاکسازی و تردد در آن ها جریان دارد.
کد خبر: ۵۶۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 18 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه  ایرنا اظهار کرد: با وجود بارندگی شدید در اکثر مناطق استان، اکثر محورهای مواصلاتی استان چون مسیر زرین آباد دهلران، دره شهر، حمیل و ملکشاهی در طول 24 ساعت گذشته بطور مرتب ریزش کرده که با تلاش عوامل راهداری بازگشایی مسیر انجام شد.


وی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به موقع نیروهای راهداری هم اکنون تمامی محورهای استان باز و هدایت ترافیک در آن‌ها به خوبی در حال انجام است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه این گروه ها شامل 34 اکیپ با بیش از 178 دستگاه و ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در پایگاههای راهداری استان مستقر شده اند، یادآور شد: گشت زنی در جاده های استان با هدف امداد رسانی و تسهیل تردد وسایل نقلیه و رفع مشکلات احتمالی در جاده های استان از وظایف این گروه ها است.


دلخواه با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی و آنلاین راهداری برای اطلاع رسانی از وضعیت جاده های استان اضافه کرد: مردم قبل از مسافرت با مراجعه به این سامانه به نشانی http://www.141.ir از وضعیت راه های استان و شهرها با خبرشوند.


وی تاکید کرد: با توجه ادامه بارش ها و لغزنده بودن جاده ها، احتیاط، صبر و حوصله در حین رانندگی و مسافرت از بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری می‌ کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار