کارشناس تربیت بدنی سازمان جهاد کشاورزی گفت: بانوان شاغل در جهاد کشاورزی ایلام موفق به صعود کوه‌های استان اصفهان شدند.
کد خبر: ۵۶۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 19 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سعید سمیعی اظهار داشت: کوهنوردی ،دو و میدانی، شنا، بدنسازی، فوتسال و والیبال و شطرنج از جمله رشته‌های ورزشی فعال در سازمان جهاد کشاورزی است.

وی افزود: تمام فعالیت‌های ورزشی جهاد کشاورزی در سالن اختصاصی این سازمان  و دو و میدانی در ورزشگاه تختی و کوهنوردی در کوه‌های اطراف استان ایلام انجام می‌پذیرد.

سمیعی در خصوص فعالیت ورزشی بانوان سازمان یادآور شد: در سال‌های گذشته فعالیت وسیع‌تری در بخش بانوان وجود داشت اما به دلیل نبود اعتبارات کافی و عدم توانایی اجاره سالن های ورزشی در سطح شهر فعالیت بانوان محدود به شنا و کوهنوردی است.

کارشناس تربیت بدنی جهادکشاورزی در خصوص حضور کارکنان این سازمان در مسابقات ورزشی گفت: بنابر اعلام سازمان و نوع رشته ورزشی و جنسیت ورزشکار ورزشکاران در مسابقات شرکت می‌کنند و در صورت کسب مقام علاوه بر تشویق در سطح مسابقه از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان مدال آور مورد تشویق قرار می‌گیرد.

سمیعی خاطر نشان کرد: در سال جاری آقایان در مسابقات شطرنج و دو و میدانی و شنا شرکت کردند که موفق به کسب مقام در این رقابت‌ها شدند و در بخش بانوان موفق به صعود کوه‌های استان اصفهان شدند.

کارشناس تربیت بدنی سازمان جهاد کشاورزی در خصوص مشکلات ورزشی این سازمان تصریح کرد: کمبود اعتبارات مهمترین مشکل ورزشکاران این سازمان است.

وی افزود: در قانون بودجه یک درصد اعتبارات به ورزش اختصاص یافته است اما این میزان اعتبار در اختیار سازمان قرار نمی‌گیرد.

سمیعی در ادامه گفت: یک دور مسابقه فوتسال به مناسبت پیروزی انقلاب بین ادارات سازمان استان و ادارات تابعه از جمله دامپزشکی امور عشایری  انجام گرفت و درصورت توانایی پرداخت مبلغ ورودی سازمان در مسابقات ورزشی کل ادارات استان شرکت خواهیم کرد.

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار