مدیرکل هواشناسی ایلام گفت: تنها از پنجشنبه هفته گذشته تاکنون ۱۴۳ میلی متر در شهر ایلام بارندگی به ثبت رسیده است که با احتساب بارندگی های قبلی در سال بارشی فعلی تاکنون در شهر ایلام ۳۱۲ میلی متر باران داشته ایم که به نسبت پارسال ۳۸ درصد افزایش را نشان می دهد ولی همچنان در مقایسه با میانگین بلند مدت ۱۴ درصد کاهش داریم.
کد خبر: ۵۶۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 19 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛یوسف شیخ الملوکی اظهار داشت: خوشبختانه بارندگی های اواخر بهمن تا حدودی زیادی کاهش بارش ها در فصل پاییز و دی ماه را جبران کرد.

وی ادامه داد: تنها از پنجشنبه هفته گذشته تاکنون ۱۴۳ میلی متر در شهر ایلام بارندگی به ثبت رسیده است که با احتساب بارندگی های قبلی در سال بارشی فعلی تاکنون در شهر ایلام ۳۱۲ میلی متر باران داشته ایم که به نسبت پارسال ۳۸ درصد افزایش را نشان می دهد ولی همچنان در مقایسه با میانگین بلند مدت ۱۴ درصد کاهش داریم.

مدیرکل هواشناسی ایلام تاکید کرد: بیشترین بارش در سال زراعی جاری از ایوان با ۳۴۰ میلی متر به ثبت رسیده و کمترین بارش نیز مربوط به دهلران با ۸۶ میلی متر بوده است.

شیخ الملوکی اضافه کرد: نقشه های پیشیابی نشان می دهد توده بارشی دیگری نیز در انتهای هفته و ابتدای هفته آینده وارد استان ایلام می شود که بارندگی های به نسبت خوبی را به دنبال خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد این روند در مدت باقیمانده از سال جاری و ابتدای سال آینده نیز تداوم داشته باشد.

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار