سیدقاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:آمریکا، جمهوری اسلامی را به عنوان بزرگترین تهدید کننده منافع خود در منطقه می‌داند.
کد خبر: ۵۶۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 19 February 2018

 سیدقاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:بر همین اساس آمریکا تلاش می کند از طریق توطئه بر علیه جمهوری اسلامی، از نفوذ ایران در دیگر کشورها جلوگیری کند.

وی خاطر نشان کرد: ایالات متحده در سیاست های خود بنا دارد با دخالت در امور جمهوری اسلامی، ایران را مانند دیگر کشورهای منطقه تحت سیطره خود قرار دهد، این دخالت ها طول تاریخ 40 ساله انقلاب مشاهده می شود؛ از جمله حمله مستقیم به ایران و دادن مأموریت به صدام برای حمله به ایران که به لطف خدا و غیرت ملت ایران با شکست مواجه شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:جمهوری اسلامی که مهم ترین آرمان آن مقابله با استکبار و ایادی  می باشد به کمک مردم سوریه و عراق شتافت و توانست با کمک های مستشاری مناطق تحت
اشغال توسط داعش را آزاد کرده و روحیه استکبار ستیزی را به خارج از مرز های ایران صادر کند.

جاسمی تصریح کرد: ایالات متحده که نتوانست باعث انزوای ایران در منطقه شود، از قدرت گرفتن جمهوری اسلامی در عراق و سوریه بسیار هراسان است و می داند که هرجا ایران باشد، آمریکا نمی تواند منافع خود تأمین کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:سیاست آمریکا در این برهه زمانی جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه و زدن اتهام دخالت در امور کشورهای منطقه است تا بتواند از این طریق شکست های خود در منطقه را جبران کند و بتواند دوباره بر عراق مسلط شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار