استاندار یزد با اشاره به این‌که شهرداری مهمترین وظیفه در ارائه خدمات نوروزی را ایفا می‌کند، افزود: مدیران استان شهردار و برنامه هایی شهرداری را حمایت کنند.
کد خبر: ۵۶۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 21 February 2018

«محمود زمانی قمی» در جلسه شورای اداری استان که با حضر مدیرکل دستگاه های اجرایی و نظارتی برگزار شد، با اشاره ه ضرورت تدوین برنامه‌های منسجم و متنوع برای استقبال از مسافران نوروزی، اظهار کرد: شهرداری نقش مهمی در تدوین و ارائه برنامه‌های مسنجم فرهنگی و تفریحی در ایام نوروز ایفا می‌کند.

وی با بیان این‌که یزدی‌ها به مهمان نوازی معروف هستند، افزود: برنامه‌ریزی برای ایجاد راهکارهای مناسب به منظور انتقال فرهنگ یزدی به مسافران یکی از ضرورت‌های اجرایی در این راستا است.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به این که خوشبختانه عملکرد این دوره شهرداری یزد برنامه محور است، گفت: قاطعانه بیان می‌کنم که از شهردار و برنامه‌های شهرداری حمایت می‌کنم و تمام مدیران هم باید این حمایت را در دستور کار خود قرار دهند.

زمانی قمی در پایان با تاکید بر این‌که باید برای پیشرفت یزد از این خدمات حمایت کرد‌‌، خاطرنشان کرد: شخص شهردار یزد هم فردی با برنامه هستند و فعالیت‌های خود را بر اساس برنامه‌ریزی منظم انجام می‌دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار