شناسنامه دار کردن یک هزار و40 دستگاه تراکتور در چرداول ایلام - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرداول از اجرای طرح پلاک گذاری و سامان دهی مصرف سوخت ادوات کشاورزی( تراکتورها) در این شهرستان خبر داد. [شناسنامه دار کردن یک هزار و40 دستگاه تراکتور در چرداول] به گزارش تابناک ایلام ؛ اقبال گراوندی افزود:در راستای ساماندهی و تسهیل در خدمت رسانی به کشاورزان و صاحبان ادوات کشاورزی(تراکتورها) برنامه ساماندهی و شناسنامه دار کردن و پلاک گذاری بیش از 1 هزارو 40 دستگاه تراکتور در شهرستان چرداول آغاز شده است. وی یادآور شد: این برنامه با هماهنگی شرکت نفت و پخش فرآورده های نفتی استان و برای راستی آزمایی و ثبت تعداد تراکتورهای واقعی که به کشاورزان خدمات انجام می دهعند انجام شده و تا کنون و در مرحله اول به ترتیب:هلیلان 360 دستگاه،شباب 230 دستگاه، زاگرس280 و آسمان آباد 170 دستگاه پیش بینی شده و در مرحله بعدی نیز برای ثبت 200 دستگاه باقی مانده برنامه رییزی صورت گرفته است. مدیر جهاد کشاورزی چرداول تاکید کرد: پلاک گذاری و شنامه دار کردن ادوات کشاورزی برای دریافت سوخت آسان و قانونی، جلوگیری از قاچاق سوخت، انجام سهمیه قانونی و مناسب سوخت، رفع مشکلات تراکتورداران، سرعت در عملیات، راحتی کار کشاورزان و کاهش هزینه ها در دسترسی به تراکتور انجام می گیرد. گراوندی بیمه دستگاه ها، راحتی مکانیزاسیون کشاورزی، را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد. وی اضافه کرد: در اوایل بهمن ماه اطلاعیه ای از جانب شرکت نفت و جهاد کشاورزی مبنی بر راست آزمایی سوخت تراکتورداران اعلام شد که با استقبال مالکان مواجه و هم اکنون کار ثبت و شناسنامه دار کردن ادوات در حال انجام می باشد. شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد و با دارا بودن 52 هزار هکتار اراضی آبی و دیم از قطب های کشاورزی و دامداری استان ایلام می باشد./م
کد خبر: ۵۶۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 21 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ اقبال گراوندی افزود:در راستای ساماندهی و تسهیل در خدمت رسانی به کشاورزان و صاحبان ادوات کشاورزی(تراکتورها) برنامه ساماندهی و شناسنامه دار کردن و پلاک گذاری بیش از 1 هزارو 40 دستگاه تراکتور در شهرستان چرداول آغاز شده است.

وی یادآور شد: این برنامه با هماهنگی شرکت نفت و پخش فرآورده های نفتی استان و برای راستی آزمایی و ثبت تعداد تراکتورهای واقعی که به کشاورزان خدمات انجام می دهعند انجام شده و تا کنون و در مرحله اول به ترتیب:هلیلان 360 دستگاه،شباب 230 دستگاه، زاگرس280 و آسمان آباد 170 دستگاه پیش بینی شده و در مرحله بعدی نیز برای ثبت 200 دستگاه باقی مانده برنامه رییزی صورت گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی چرداول تاکید کرد: پلاک گذاری و شنامه دار کردن ادوات کشاورزی برای دریافت سوخت آسان و قانونی، جلوگیری از قاچاق سوخت، انجام سهمیه قانونی و مناسب سوخت، رفع مشکلات تراکتورداران، سرعت در عملیات، راحتی کار کشاورزان و کاهش هزینه ها در دسترسی به تراکتور انجام می گیرد.

گراوندی بیمه دستگاه ها، راحتی مکانیزاسیون کشاورزی، را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در اوایل بهمن ماه اطلاعیه ای از جانب شرکت نفت و جهاد کشاورزی مبنی بر راست آزمایی سوخت تراکتورداران اعلام شد که با استقبال مالکان مواجه و هم اکنون کار ثبت و شناسنامه دار کردن ادوات در حال انجام می باشد.

شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد و با دارا بودن 52 هزار هکتار اراضی آبی و دیم از قطب های کشاورزی و دامداری استان ایلام می باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار