رئیس هیات کشتی ایلام از میزبانی دوره های آموزش مربی گری کشتی فرنگی در این استان خبر داد و گفت: هم اکنون برگزاری سومین دوره آموزش مربی گری کشتی فرنگی در ابن استان جریان دارد.
کد خبر: ۵۶۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 23 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ جبارحیدرزاده  اظهار کرد: کارگاه اموزش 2 روزه مربی گری کشتی فرنگی که روز چهارشنبه اغاز شد و تا عصر امروز روز پنجشنبه ادامه داشت وسومین کارگاه اموزش مربی گری کشتی است که امسال در استان ایلام برگزار می شود.


وی با ذکر اینکه 35 مربی از سراسر کشور در این دوره اموزش مربی گری کشتی فرنگی شرکت کرده اند هدف از برگزاری این دوره ها را توسعه ورزش کشتی فرنگی، ارتقا سطح دانش و سواد مربیان استان و آشنایی انها به جدیدترین قوانین مربی گریی و داوری عنوان کرد.


وی گفت: همچنین فدراسیون کشتی به منظور یکنواخت کردن فنون کشتی، همسان سازی قوانین و دستور العمل ها در کل کشور اقدام به برگزاری متناوب دوره های مربی گری و داوری درنقاط مختلف کشور می کند.


حیدرزاده اظهار کرد: در بیشتر نقاط استان ایلام کمبود یا نبود مربی کشتی به خصوص در رشته فرنگی محسوس است و برگزاری این دوره ها فرصتی برای تربیت مربی کشتی یا به روزکردن مجوزهای ابطال شده مربیان است.
به گزارش ایرنا، در مدت سه دوره برگزاری دوره های مربیگری کشتی فرنگی نزدیک به 90 نفر از سراسر کشور در این دوره ها شرکت کرده اند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار